|
Armin's Mixmag cd
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Nog meer hype omtrent Armin van Buuren. Hij heeft voor de april Mixmag een cd'tje in elkaar gedraaid. Zag hem toevallig op het Holland Station liggen en heb hem maar gelijk gekocht voor die 10 pleuro heb je een aardig blad voor op de WC en een leuk cd'tje.
Tracklisting:
1. Elevation - Clear Blue (intro mix0
2. Nathan Fake - Outhouse
3. Red Karma feat. Tom Wolff - From one to another
4. St. John vs Locust - Mind Circles
5. Cern - The Message
6. Bossanova - Stonecold
7. Mark Otten - Mushroon Therapie (Armin van Buuren Remix)
8. Primo Lux - Turnpoint
9. Sonicvibe & Mike Shiver - Lunation (Masters & Nickson remix)
10. Charger - Turtle Beach (outback mix)
11. The Space Brothers - One more chance (Riley & Durrant mix)
12. Scarab vs Dj Stigma - Hunting
13. Re:Locate - Waterfall
14. Octagen & Arizona - Starburst
15. Armin van Buuren feat Susteem F - From the Heart (bonus track)
Voor de ASOT luisteraars is dit oude kost, maar voor die 10 euro kan je hem haast niet laten liggen. Denk dat je er wel snel bij moet zijn, want deze MixMag staat niet meer op hun site en ik verwacht dat binnen nu en een week het nieuwe nummer van MixMag in de winkels ligt. |
|
|
| Magic83 |
Cool :)
Ook eens kijken binnenkort :toocool: |
|
|
| moogwai |
| Ook een heel aardige cd.. en ook totaal verschillend met A State Of Trance 2004. |
|
|
| Valhalla |
| gekocht, moet alleen cd nog ff luisteren, ziet der idd niet slecht uit |
|
|
| Robert |
| aardige cd, alleen jammer dat er van mixmag 15 nummers in 70 minuten gepropt moesten worden waardoor er overal geknipt moest worden... |
|
|
| DJ Gerrit |
SUPER goede/lekekre cd
net als ASOT
heerlijk! |
|
|
| Freezel |
| Ik heb hem in Engeland ook maar gekocht, aangezien ik Mixmag hier nooit zie liggen :) Lekker cd-tje :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik heb hem in Engeland ook maar gekocht, aangezien ik Mixmag hier nooit zie liggen :) Lekker cd-tje :) |
Hij is hier ook haast nergens te koop. Gelukkig werk ik naast het Hollands Spoor waar ze hem bijna elke maand hebben liggen. Dus als er een leuk cd'tje bijzit kan ik hem makkelijk kopen. Verders vind ik het nou niet echt een boeiend blad. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hij is hier ook haast nergens te koop. Gelukkig werk ik naast het Hollands Spoor waar ze hem bijna elke maand hebben liggen. Dus als er een leuk cd'tje bijzit kan ik hem makkelijk kopen. Verders vind ik het nou niet echt een boeiend blad. |
Het blad is echt bagger. Ik was er echt binnen 10 minuten mee klaar, staat echt bijna totaal niets boeiends in. |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hij is hier ook haast nergens te koop. Gelukkig werk ik naast het Hollands Spoor waar ze hem bijna elke maand hebben liggen. Dus als er een leuk cd'tje bijzit kan ik hem makkelijk kopen. Verders vind ik het nou niet echt een boeiend blad. |
blad is idd ruk, zijn bijna al dat soort bladen... vol onzin verhalen, reclame en halfnaakte vrouwen (alhoewel dat natuurlijk wel leuk is).
naast hollands spoor? echt geen cool gedeelte van dh daaro |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Robert
naast hollands spoor? echt geen cool gedeelte van dh daaro |
Nope, tis er waardeloos. We zaten eerst tegen Scheveningen aan, veeeeel beter. Enige voordeel is tijdens de zomermaanden, veel mooie studentes, want wij zijn buren van de Haagse Hoge School :eyespop: |
|
|
|
|