am I beautiful? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
xKaoSx |
quote: | Originally posted by albertoR
x? where?
Pablo Escobar had a pretty sweet setup too:rolleyes: |
Maybe it is Pablo and he posted a fake pic!
flee!!!1 Flee!!!!!11 |
|
|
StereoPrincess |
I like your hair.
And your eyes :). |
|
|
whiskers |
karim?!
what are you doing! |
|
|
igottaknow |
Anyone ever tell you look like the Star Wars Kid? :haha:
 |
|
|
Aldrian |
i like your setup. i guess this is your sanctuary. is this at school or home? can't tell. also i can't tell if your a girl or boy. sorry but i'm being honest here.
anyways whatever your gender is, u look normal. i have seen many kids like you around. |
|
|
atlearmeen |
Skal si du er skikkelig feit. Hadde jeg hatt like mange kronestykker som det du veier, hadde jeg vært millionær!!!
Og de puppene dine er større enn alle puppene i klassen min!!
Det burde være dødsdom og være så feit, og ikke burde det være lov for dere å ha slike datamaskiner, det ødelegger ryktet til dell... |
|
|
shoXx |
quote: | Originally posted by atlearmeen
Skal si du er skikkelig feit. Hadde jeg hatt like mange kronestykker som det du veier, hadde jeg vært millionær!!!
Og de puppene dine er større enn alle puppene i klassen min!!
Det burde være dødsdom og være så feit, og ikke burde det være lov for dere å ha slike datamaskiner, det ødelegger ryktet til dell... |
How lame, if you are going flame, please have the guts to post it in english and not in norwegian. |
|
|
BeeEee |
quote: | Originally posted by Electronicmaji
am I beautiful? |
yes you are |
|
|
Dj Dovla |
your a normal geeky kid man , shave the peach fuss , hit the weightroom when you turn 18 , lose some wight , dress nicely , and you'll get chicks for sure .....
:D :D :D |
|
|
Electronicmaji |
actaully i wil grow more and my weight will distribute evenly along my body or so the doctors say i cant loose wait exercising i got motabilism problems seriosuly ive tried......... |
|
|
speedracer_mec |
quote: | Originally posted by atlearmeen
nice set of you got there!!!
I've got them too!! |
LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
nchs09 |
quote: | Originally posted by Electronicmaji
actaully i wil grow more and my weight will distribute evenly along my body or so the doctors say i cant loose wait exercising i got motabilism problems seriosuly ive tried......... | the doctor was being niced... AND SHAVE UR FUZZ damn it, u look tardo with it... |
|
|
|
|