|
Pitch Control flyttar (Flytt REA)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
""" Från och med den 31/3 så kommer inte Pitch finnas på G:A Brogatan 27 och detta pågrund av en för hög hyra och en sviktande skivmarknad. Istället kommer vi öppna en ny butik Ynglingag/Sveav 5 min gångväg från odenplan eller buss 46 till sveaplan. Där kommer vi kunna erbjuda ett bättre sortiment och lägre priser. Vi kommer kunna erbjuda vissa UK 12" från 69 kr och övriga 12" 79 kr. Inom en snar framtid kommer vi även upp på nätet. Nya butiken öppnar runt den 5/4-7/4.
Rean börjar den 26/3
26/3 20 %
27/3 20 %
29/3 30 %
30/3 30 %
31/3 50 %
Eftersom Pitch alltid brukar sälja våra förköpsbiljetter men även
kommer att fortsätta med det även efter flytten, så har vi frågat deras
granne, clubwear-affären C.U.M som har lovat att hjälpa oss med
förköpet. Känner du inte redan till butiken kan vi varmt rekommendera
ett besök - Stockholms bästa och roligaste urval av klubbkläder!
Adressen är Klara Norra Kyrkogata 21-23, på en tvärgata till Pitch. """
Kanske ni kan fynda nåt... |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
""" Från och med den 31/3 så kommer inte Pitch finnas på G:A Brogatan 27 och detta pågrund av en för hög hyra och en sviktande skivmarknad. Istället kommer vi öppna en ny butik Ynglingag/Sveav 5 min gångväg från odenplan eller buss 46 till sveaplan. Där kommer vi kunna erbjuda ett bättre sortiment och lägre priser. Vi kommer kunna erbjuda vissa UK 12" från 69 kr och övriga 12" 79 kr. Inom en snar framtid kommer vi även upp på nätet. Nya butiken öppnar runt den 5/4-7/4.
Rean börjar den 26/3
26/3 20 %
27/3 20 %
29/3 30 %
30/3 30 %
31/3 50 % """
Kanske ni kan fynda nåt...
Ska ni ha biljetter till Trance Nation kan det ju underlätta att ni skaffar dom innan flytten tex. |
Lööövli...hoppas de kommer upp på nätet innan flytten så även jag kan fynda lite granna :) |
|
|
| Kongo_kim |
| ska nog titta in och fynda lite:) |
|
|
| Amnezia |
fn va najs me rea...men rean e för tidigt:p:p kommer inte till sthlm förens 2a april..inga tolvor för mig inte:whip: :p
låter bra me priser från 69 iaf...förut har ju typ allt kostat 99 å uppåt:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag var ner för en timme sen & köpte mig ett par TN04 biljetter & passade på att kika på det lilla utbudet av Trancevinyler som dom har... vet 2 jag vill ha iaf, frågan är om man kan ha is i magen & vänta tills det blir mer rabbat... |
|
|
| Vizay |
tycker inte dom någonsin har haft speciellt bra utbud av trance så jag passar nog, stödjer min lokala skivbutik istället :) (nämner inga namn så blire det ingen smygreklam) ;)
men de e soft att dom jobbar för att sänka priserna på vinylerna, kul å se att dom inte bara är ute efter pengar :) |
|
|
| montana |
| jag har nåra grejer jag ska köpa på måndag, man hoppas att dom finns kvar då, (jag tvivlar på det men vet aldrig) |
|
|
| swe_Trancer |
| det kommer va rea på saturn return också snart. |
|
|
| Kongo_kim |
fan vad mycket skräp dom hade.
kom dit runt 12:30 gick till trance hyllan som var väldigt liten.
På flesta vinylerna var förpackningen trasig kantstödda och sånt.
inte mycket och fynda på. |
|
|
| dj_hysterix |
bäh..var hos pitch..sög:p (de hade ingenting typ)
Stödjer också den "lokala skivbutiken" som vizay:D |
|
|
| montana |
| vilken lokal skivbutik? |
|
|
| Vizay |
montana: [hidden] backtoplastic [/hidden]
njae ingen speciell, en som jag anser vara mycket bättre än pitch iaf när det kommer till trance ;) |
|
|
|
|