return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
wie moet er op dit moment studeren? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
gelukkig nu even geen HERtentamens...dat lucht weer lekker op :D:D vanaf 1 september stage lopen in amsterdam en ik krijg ook nog es een riante vergoeding :D:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
leuk hoor, zo'n thread over school de dag voordat je je rooster op moet halen zal iets worden zoals 20 lesuur en 10 tussenuren zodat we elke dag gewoon 6 uur op school zitten in plaats van 4 uurtjes


Ja, ik steek m'n speelkaarten vast in m'n tas...

*zucht*
Blik
zoals beloofd mijn rooster:

maandag: 1ste 2de uur en 6de 7de uur, dus 3 tussenuren:whip:
dinsdag: 4 t/m 6de
woensdag: 1ste 2de uur en 5de t/m 7de uur
donderdag 1ste uur 3de t/m 5de uur
vrijdag 3de t/m 6de uur

ik ben niet ontevreden, alleen maandag en woensdag zijn supererg, maar dinsdag en vrijdag lekker uitslapen
Henkie_henk
Ik denk dat mijn rooster ongeveer iets als maandag vrij.. dinsdag 3 tot 5.. woensdag vrij.. donderdag 9 tot 11 vrijdag vrij.. lol :)

sorry :D


Ow nee vrijdag niet vrij.. Vrijdag ZUIPEN in de stad tot uur of 6.. dan eten bij de mac.. dan w8e tot 10.. dan feesten.. tot uur of 12.. dan laatste trein pakken en zwartrijdend terug naar huis :)

:)
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel
Ik studeer bouwkunde aan de HTS in Tilburg.

En ik heb deze week al drie hertentamens achter de rug:( :( :(
Ze waren alle 3 vet klote.

Maandag moet ik beginnen met mijn stage, da lijkt me wel redelijk relaxed.


Wat hoor ik nou.. studeer je bouwkunde en dan heb je 3 moeilijke hertentamens?? Ik d8 dat jullie maar 4 tentamens hadden per tentamenweek...

Maar ff serieus wat moest je herren???
Ik moest namelijk mechanica 2.1 overdoen om m'n 2e jaar Civiele Techniek te halen....en gelukkig ging het best goed, nu nog wachten op t cijfer.

Deze week moet ik nog werken aan een paar opdrachten en dan mag ik de 27ste beginnen met m'n stage!

Duss jullie zijn niet de enige die t druk hebben
Partyhardy!
hier in maastricht is deze week de "inkom-week", dus allemaal nieuwe mensen die los gaan in maastricht! is wel lache, veel zuipen en los gaan :D :) heb er al vet zin in! ga zo naar de kroeg en morgen om half 10 al weer melden, om het groepje te ontmoeten dat ik moet begeleiden :p :D met ander woorden; word top weekje met o.a. dinsdag Ronald Molendijk en donderdag Marco V! :D
Dr Mystical
Ik had vorige week mijn introweek in Utrecht. Vet lachen. Heb Tiesto gezien en gehoord in de Winkel van Sinkel, Marco V in de Woolloo Moolloo, Jose, G-Spott en Dj Jurgen zijn ook nog geweest. Ik doe volgend jaar weer mee denk ik :)
raoel
quote:
Originally posted by Flipper01


Wat hoor ik nou.. studeer je bouwkunde en dan heb je 3 moeilijke hertentamens?? Ik d8 dat jullie maar 4 tentamens hadden per tentamenweek...

Maar ff serieus wat moest je herren???
Ik moest namelijk mechanica 2.1 overdoen om m'n 2e jaar Civiele Techniek te halen....en gelukkig ging het best goed, nu nog wachten op t cijfer.

Deze week moet ik nog werken aan een paar opdrachten en dan mag ik de 27ste beginnen met m'n stage!

Duss jullie zijn niet de enige die t druk hebben


Ik heb afgelopen jaar geprobeerd om mijn p te halen.
Vooralsnog dus niet gelukt.

Ja we hadden in P4 maar 4 vakken waar we tentamen in moesten doen. Ik had alleen bouwtechniek gehaald. Vandaar dat ik 3 hers had.

Maar ja vindt je het gek, want we hebben wel zo'n triest nivo van leraren bij ons op school. Of valt dat wel mee op civiel??? Bij ons op Bouwkunde is het echt bedroevend:(
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel


Ik heb afgelopen jaar geprobeerd om mijn p te halen.
Vooralsnog dus niet gelukt.

Ja we hadden in P4 maar 4 vakken waar we tentamen in moesten doen. Ik had alleen bouwtechniek gehaald. Vandaar dat ik 3 hers had.

Maar ja vindt je het gek, want we hebben wel zo'n triest nivo van leraren bij ons op school. Of valt dat wel mee op civiel??? Bij ons op Bouwkunde is het echt bedroevend:(


Bij ons is het nivo van de leraren matig, er zitten een paar bij die echt goed les kunnen geven, maar voor Houtconstructies hebben we een waardeloze vent. En dan te bedenken dat volgens een onderzoek van de Elsevier bij ons op de HTS Arnhem het beste les wordt gegeven (op de afdeling Civiel). Dan kan ik me wel voorstellen hoe t op andere scholen kan zijn...:whip:
De meeste leraren weten wel allemaal hoe t moet, maar ze kunnen het gewoon niet goed overbrengen.. Ik heb m'n P meteen in t eerste jaar gehaald, maar bij ons is het 2e jaar erg zwaar ivm allemaal vage en moeilijke opdrachten, maarr die hoop ik deze week bijna allemaal af te sluiten!! En dan zonder zorgen aan m'n stage beginnen.
magrec
EUHW...vandaag weer naar school geweest voor boeken...oh my god..een boek voor html codes leren enzo....2 boeken geheel in het engels...bedrijfethiek..AAAAAAAAHHHHHHHHHH

gelukkig wel 4 dagen weekend maandag en vrijdag vrij :D

Dj Alpha
Ik zal aan jullie denken als ik zometeen weer in de tuin ga liggen :D:D:D

IK HOEF LEKKER PAS 4 SEPTEMBER NAAR SCHOOL :stongue:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik zal aan jullie denken als ik zometeen weer in de tuin ga liggen :D:D:D

IK HOEF LEKKER PAS 4 SEPTEMBER NAAR SCHOOL :stongue:



IK PAS IN JANUARI :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement