|
Wie is het langst lid van het TA forum??
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
OK mensen, nu wil ik wel eens weten wie er het langst lid is van het TA forum!
Ik ben lid geworden op 28 Augustus 2000! Bijna een jaar geleden dus! Is er hier misschien iemand langer lid!
Latorz |
|
|
| Nastra Azzurro |
| ja ik ken er een DA MONSTAH |
|
|
| Henkie_henk |
Eigenlijk was ik veel langer geregistreerd.. maarja boeien.. door zon nieuw forum toen ofzow was bijna alles weg.. nou ja boeien..
tu_face Swamper zijn wel de oudere.. daarna ik, sugar(bean)..theeyesofdarkness en daarna werd t echt fokking druk!
(wat ik me nog kan herinneren) |
|
|
| Rudy |
| ja ik was er toen er nog maar 10 members waren, maar ik heb het eigenlijk over het Holland forum, niet over iedereen, want de ausländers kunnen toch nix zeggen! |
|
|
| Henkie_henk |
Ow Rudy :)
Het holland forum.. k denk dat ik dat uitvond toen ik de rest wat meer vond sucken en het hier leuker was..
Niet als eerste dus..er was toen ook een moderator lol die er d8 ik nooit was ofzow..?? althans nooit gezien :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
tu_face Swamper zijn wel de oudere.. daarna ik, sugar(bean)..theeyesofdarkness en daarna werd t echt fokking druk!
|
sugarbean en theeyesofdarkness zijn echt nog niet zolang lid hoor, die zijn nog van de "nieuwe lichting" als ik het zo mag zeggen! :)
voordat zij kwamen (en heel veel anderen met hen) en het forum nog heeel klein en gemoedelijk was, had je mensen als Mindbender, trancaholic, DJ Furee, Mithrandir etc die het meest aanwezig waren op dit forum. Nu posten die mensen niet of nauwelijks meer... das wel jammer.
Geloof het of niet, er is zelfs een tijd geweest dat ik na DJ Furee de meeste posts had van heel het TA-forum!! dat waren iets van 180 posts ofzo! kan je het je voorstellen!?!
Het forum is gewoon echt veel te groot geworden, daarom is het zo mooi dat wij ons eigen Holland-forum hebben (is tenminste nog een beetje overzichtelijk). :D :D
Ik heb me een maand na Rudy aangemeld... 27 september, volgens mij is Rudy het oudste actieve nederlandse lid! Wat ik me kan herinneren is dat Moogwai en M5 ook al behoorlijk lang meedraaien.. :) Ohja, Michiel is ook al lang lid volgens mij
Je had lang geleden ook nog Gekhous en Doombringer (ook uit NL) geloof ik, maar waar die zijn gebleven???? |
|
|
| michiel |
ik zat hier al xtreem lang voordat je moest registeren, ik heb nrg2k hier nog ged/l volgens mij
neway ik ben lid sinds 12 september 2000
grappig dat je over gekhous en doombringer begint, ik dacht er vandaag namelijk ook aan hun en toen zag ik prompt een post van hun beiden in de chill out
later
michiel |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by michiel
ik zat hier al xtreem lang voordat je moest registeren, ik heb nrg2k hier nog ged/l volgens mij
neway ik ben lid sinds 12 september 2000
grappig dat je over gekhous en doombringer begint, ik dacht er vandaag namelijk ook aan hun en toen zag ik prompt een post van hun beiden in de chill out
later
michiel |
Mijn eerste download was volgens mij Emjay live @mysteryland2000... toen moest je nog via een of andere myplay-locker downloaden die altijd overbezet was!! :( nu is het echt veel beter geregeld! :) |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Mijn eerste download was volgens mij Emjay live @mysteryland2000... toen moest je nog via een of andere myplay-locker downloaden die altijd overbezet was!! :( nu is het echt veel beter geregeld! :) |
ja dat was echt een ramp, en slóóm dat het altijd ging haha
goeie ouwe tijd :p
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
Ik was 2 weken na Eyez en 1 week na Lena ofzo :)
maar ja.....ik hoop dat ik m'n sporen zolangzamerhand wel verdiend heb :)
Als brave TA-Citizen lol :rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
ik ben lid sinds januari. De enige die ik van die tijd kan herinneren is Henkie_henk.
Ach ja, ik ben van de kaart....
Mzzl |
|
|
|
|