return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מיכאלה
View this Thread in Original format
Shahar
ראסמי מוזר שעוד לא פתחו טרד על זה
בטח כי רועי לא פה

מישהו רואה???
זה הולך להיות קטלני נראה לי
מסידרה לסידרה הם משתפרים..

גרשון אחד הקטלנים שם... משחק יפה
גם צבי
הכי אהבתי את משה אבל
TTman
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי מוזר שעוד לא פתחו טרד על זה
בטח כי רועי לא פה

מישהו רואה???
זה הולך להיות קטלני נראה לי
מסידרה לסידרה הם משתפרים..

גרשון אחד הקטלנים שם... משחק יפה
גם צבי
הכי אהבתי את משה אבל



מוזרררררררר

אתה מהישנים שיש להם הוט

פחחחח
Shahar
הוט בנזונה...
אני מעדיף על יס
TTman
לבריאות שיהיה לך


רק רציתי לדעת מה בדיוק בן זונה בהוט
Shahar
ערוץ 3?

שוללללללט
TTman
זהו

ערוץ 3

טוב שיהיה...


MTV BASE

יש לכם
Origin
עוד פעם שניכם ??????? מצאתם נושא חדש לריב עלוו

דיי כבר !! למי שיש יס חושב שיס הכי טובים
למי שיש הוט חושב שהוט הכי טובים ! מה הויכוח ??
:p :eyespop:
Shahar
חחחחח איגור אחי אין ריבים יותר
YoraY
מאז לגעת באושר לא מתקרב לסדרות טלנובלה ישראליות - ממכר...
Biondo
זה פשוט מצחיק עד כמה שזה עלוב - סדרות ישראליות

שלא לדבר על הנוער שאשקרה צופה בזה שבוע אחרי שבוע

מילא ההורים

ADiSH
quote:
Originally posted by Biondo
זה פשוט מצחיק עד כמה שזה עלוב - סדרות ישראליות

שלא לדבר על הנוער שאשקרה צופה בזה שבוע אחרי שבוע

מילא ההורים


בדיוק!:rolleyes:
HyPeRSoNiC
חבל מאוד שאתם חושבים ככה
מיכאלה עד עכשיו אחלה סדרה
וגם המשחק של כולם משתפר כל הזמן


נ.ב.
הוט הכי טוב :D
לנו יש ביפ!!!!!! אני חושב שזו כבר סיבה מספיק טובה.....
שלא נדבר על אגו....... :D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement