|
מיכאלה
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
ראסמי מוזר שעוד לא פתחו טרד על זה
בטח כי רועי לא פה
מישהו רואה???
זה הולך להיות קטלני נראה לי
מסידרה לסידרה הם משתפרים..
גרשון אחד הקטלנים שם... משחק יפה
גם צבי
הכי אהבתי את משה אבל |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראסמי מוזר שעוד לא פתחו טרד על זה
בטח כי רועי לא פה
מישהו רואה???
זה הולך להיות קטלני נראה לי
מסידרה לסידרה הם משתפרים..
גרשון אחד הקטלנים שם... משחק יפה
גם צבי
הכי אהבתי את משה אבל |
מוזרררררררר
אתה מהישנים שיש להם הוט
פחחחח |
|
|
| Shahar |
הוט בנזונה...
אני מעדיף על יס |
|
|
| TTman |
לבריאות שיהיה לך
רק רציתי לדעת מה בדיוק בן זונה בהוט |
|
|
| TTman |
זהו
ערוץ 3
טוב שיהיה...
MTV BASE
יש לכם |
|
|
| Origin |
עוד פעם שניכם ??????? מצאתם נושא חדש לריב עלוו
דיי כבר !! למי שיש יס חושב שיס הכי טובים
למי שיש הוט חושב שהוט הכי טובים ! מה הויכוח ??
:p :eyespop: |
|
|
| Shahar |
| חחחחח איגור אחי אין ריבים יותר |
|
|
| YoraY |
| מאז לגעת באושר לא מתקרב לסדרות טלנובלה ישראליות - ממכר... |
|
|
| Biondo |
זה פשוט מצחיק עד כמה שזה עלוב - סדרות ישראליות
שלא לדבר על הנוער שאשקרה צופה בזה שבוע אחרי שבוע
מילא ההורים |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Biondo
זה פשוט מצחיק עד כמה שזה עלוב - סדרות ישראליות
שלא לדבר על הנוער שאשקרה צופה בזה שבוע אחרי שבוע
מילא ההורים |
בדיוק!:rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חבל מאוד שאתם חושבים ככה
מיכאלה עד עכשיו אחלה סדרה
וגם המשחק של כולם משתפר כל הזמן
נ.ב.
הוט הכי טוב :D
לנו יש ביפ!!!!!! אני חושב שזו כבר סיבה מספיק טובה.....
שלא נדבר על אגו....... :D:D:D:D |
|
|
|
|