return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Speakerplay 29 mei
View this Thread in Original format
magrec
SPEAKERPLAY:
JEFF MILLS
DAVE CLARKE LIVE
GREEN VELVET LIVE


MISS KITTIN
+ Steve Rachmad, Bart Skils, Estroe, Steffi and Dimi Angelis




:eyes: :eyes:

In de HMH voor 35 pleuro
TranceFool
Present :D :D

Wel leuk dat al die mensen wat muziekskes willen laten horen op mn verjaardag :p
ambs
ZO HEY!

Als ik in NEderland was zou ik ZEKER gaan!!!

Heb wel weer zin in een vet techno feestje!!
magrec
Green velvet helaas niet live maar "gewoon" een dj set van cajmere
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
Green velvet helaas niet live maar "gewoon" een dj set van cajmere


Lees: je moet behoorlijk into de techno zitten om dit te trekken :nervous:
Ding Chavez
Er was toch ook iets met Dave Clarke, Scissor Sisters en ? in de HMH, of is dat dit en heb ik dat om de een of andere reden in m'n hoofd zitten?
franzelare
de speakerplay feesten in hotel arena heb ik mij ook iedere keer goed vermaakt dus ik denk dat ik hier ook wel te vinden ben :)

kijken of jeff mils deze keer niet zijn platen vergeet ;)
Stephan
Hier ga ik zeer zeker bij zijn!

Dave Clarke :toocool: , ben erg benieuwd naar zijn live set!

en wil Jeff Mills ook wel eens een keer goed horen, laatste keer op het Awakenings Festival waren de boxen opgeblazen en klonk het echt voor geen meter, ben erg benieuwd hoe het klinkt met ECHT GOED geluid.
TranceFool
En mijn kaartje is binnen!!! :)
magrec
Hmm jah ik ga denk ik toch eerder naar het free your mind festival in Arnhem. FF afwachten op de weersvoorspellingen.

SnuggLe
Lineup zag ik het weekend weer in een platenzaak hangen, lijkt me toch wel een heel lekker feestje eigenlijk!
Maar het is even kiezen tussen dit of maybe dat festival in Arnhem. Even het weer afwachten.....
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lineup zag ik het weekend weer in een platenzaak hangen, lijkt me toch wel een heel lekker feestje eigenlijk!
Maar het is even kiezen tussen dit of maybe dat festival in Arnhem. Even het weer afwachten.....


Ik denk dat ik en naar de stadsblokken ga en naar de HMH... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement