|
DLM vs. Diffás - Selection: 1
|
View this Thread in Original format
| diffas |
Selection: 1
Sisältää muutaman oman raidan ja muutaman remixin. Tuol toises
joku halus kuulla Bt:sta remixin, niin tässä se on jossain kohti
loppupuolella.
Itse setti sisältää progea ja hieman diipimpaa trancea.
Enjoy if u can! :) |
|
|
| Nuutti |
| Kukas tuo DLM on? Onko myös suomalainen? |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Kukas tuo DLM on? Onko myös suomalainen? |
DLM on vaan osa kokonaista nimeä. Tulee De La Martin:sta.
Mut ei ole Suomalainen, kun enmäkään ole. :)
Ei nimi miestä pilaa vai mites se oli ;) |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by diffas
DLM on vaan osa kokonaista nimeä. Tulee De La Martin:sta.
Mut ei ole Suomalainen, kun enmäkään ole. :)
Ei nimi miestä pilaa vai mites se oli ;) |
Kuulostaa skitsofreeniseltä. :D No ei.. pitää kuunnella. Kiva että on tullut menestystä. |
|
|
| MekkaFIN |
| Pitääpäs tarkistaa, kun kotia kerkee. |
|
|
| diffas |
Tarkistakaa vaan ulos ja myös rehellinen palaute olis kiva.
Muutama raita tuossa on jäännyt _hieman_ kesken, kovalevyrikon takia.
Levy hajos ja biisien daatta hävis ja tietenkään mitään backuppeja ei
oteta koskaan! :) |
|
|
| GrimReaper |
Kuuntelin just tuon BT remiksin ja kyllähän se varmasti hyvin toimii myös tanssilattialla mutta kuitenkin "se jokin" omalaatuisuus uupuu mun mielestä, se viimeinen naula arkusta.. että se olisi todellakin loistava miksi. Kelpo tranceri kuitenkin jota soittaisin jos cd/12" löytyisi.
Al Azar remix pysyy edelleen mun suosikkimiksauksena. :happy2: |
|
|
| MekkaFIN |
| Laadukas miksaus! =) Et viittis tracklistiä julkasta? Mikäs remixi oli muuten darudesta? :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| Pistänpä tämän CD:lle tulevaa työ-yötä varten, palaute seuraa varmaankin huomenna. |
|
|
| diffas |
| quote: | | Originally posted by MekkaFIN Et viittis tracklistiä julkasta? |
Ei pysty, erittäin salaista tietoa ... err ...eiku siis tässä;
o1. dlm vs. diffás - untitled breaks
o2. dlm vs. diffás - untitled a
o3. bt - the great escape (dlm vs. diffás remix)
o4. infusion - dead souls (dlm vs. diffás remix)
o5. darude - music (dlm vs. diffás remix)
o6. energy 52 - cafe del mar (dlm vs. diffás remix)
o7. paul van dyk - today (dlm vs. diffás 03 rework)
o8. bt - force of gravity (dlm vs. diffás vocal mix)
o9. dlm vs. diffás - untitled b |
|
|
| GrimReaper |
| Heh, tracklisti oli just sellanen mitä kuvittelin sen olevan. Loistava setti ennenkaikkea. |
|
|
| Mr.Mystery |
Hmm, sanonpa ihan suoraan etten tykännyt yhtään. Tai siis en osaa sanoa koska tämä setti ei todellakaan aukea minulle ollenkaan.
Biisit kulkevat monotonisesti itseään toistaen ilman minkäänlaista kliimaksia tahi muutosta. Kuuntelen ja kuuntelen mutta mitään ei tapahdu.
Ehkä minä en vain ymmärrä tällaista musiikkia. |
|
|
|
|