return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
DLM vs. Diffás - Selection: 1
View this Thread in Original format
diffas
Selection: 1


Sisältää muutaman oman raidan ja muutaman remixin. Tuol toises
joku halus kuulla Bt:sta remixin, niin tässä se on jossain kohti
loppupuolella.

Itse setti sisältää progea ja hieman diipimpaa trancea.

Enjoy if u can! :)
Nuutti
Kukas tuo DLM on? Onko myös suomalainen?
diffas
quote:
Originally posted by Nuutti
Kukas tuo DLM on? Onko myös suomalainen?


DLM on vaan osa kokonaista nimeä. Tulee De La Martin:sta.
Mut ei ole Suomalainen, kun enmäkään ole. :)

Ei nimi miestä pilaa vai mites se oli ;)
Nuutti
quote:
Originally posted by diffas
DLM on vaan osa kokonaista nimeä. Tulee De La Martin:sta.
Mut ei ole Suomalainen, kun enmäkään ole. :)

Ei nimi miestä pilaa vai mites se oli ;)


Kuulostaa skitsofreeniseltä. :D No ei.. pitää kuunnella. Kiva että on tullut menestystä.
MekkaFIN
Pitääpäs tarkistaa, kun kotia kerkee.
diffas
Tarkistakaa vaan ulos ja myös rehellinen palaute olis kiva.

Muutama raita tuossa on jäännyt _hieman_ kesken, kovalevyrikon takia.
Levy hajos ja biisien daatta hävis ja tietenkään mitään backuppeja ei
oteta koskaan! :)
GrimReaper
Kuuntelin just tuon BT remiksin ja kyllähän se varmasti hyvin toimii myös tanssilattialla mutta kuitenkin "se jokin" omalaatuisuus uupuu mun mielestä, se viimeinen naula arkusta.. että se olisi todellakin loistava miksi. Kelpo tranceri kuitenkin jota soittaisin jos cd/12" löytyisi.

Al Azar remix pysyy edelleen mun suosikkimiksauksena. :happy2:
MekkaFIN
Laadukas miksaus! =) Et viittis tracklistiä julkasta? Mikäs remixi oli muuten darudesta? :D
Mr.Mystery
Pistänpä tämän CD:lle tulevaa työ-yötä varten, palaute seuraa varmaankin huomenna.
diffas
quote:
Originally posted by MekkaFIN Et viittis tracklistiä julkasta?



Ei pysty, erittäin salaista tietoa ... err ...eiku siis tässä;

o1. dlm vs. diffás - untitled breaks
o2. dlm vs. diffás - untitled a
o3. bt - the great escape (dlm vs. diffás remix)
o4. infusion - dead souls (dlm vs. diffás remix)
o5. darude - music (dlm vs. diffás remix)
o6. energy 52 - cafe del mar (dlm vs. diffás remix)
o7. paul van dyk - today (dlm vs. diffás 03 rework)
o8. bt - force of gravity (dlm vs. diffás vocal mix)
o9. dlm vs. diffás - untitled b

GrimReaper
Heh, tracklisti oli just sellanen mitä kuvittelin sen olevan. Loistava setti ennenkaikkea.
Mr.Mystery
Hmm, sanonpa ihan suoraan etten tykännyt yhtään. Tai siis en osaa sanoa koska tämä setti ei todellakaan aukea minulle ollenkaan.

Biisit kulkevat monotonisesti itseään toistaen ilman minkäänlaista kliimaksia tahi muutosta. Kuuntelen ja kuuntelen mutta mitään ei tapahdu.

Ehkä minä en vain ymmärrä tällaista musiikkia.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement