return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Tjoho!
View this Thread in Original format
sipowitz
Nu bryter jag säkert mot alla forumregler - men de bryr jag mig inte om :-)

Fick precis igång mitt feteband igen, vdsl hos bredbandsbolaget.


Arghhhhh härligt, månaderna med modem är nu över.... =)
Men en god sak som det fört med sig är att jag nu faktiskt kan
säga att jag lyssnat på _alla_ mp3or på datorn...

Fast nu börjar jobbet, att ta igen 4 månaders trancemp3or...
St_Andrew
hehe, grattis mannen :)
beaversweede
jag sitter själv på adsl :rolleyes: ,,och har precis fått veta att huset jag bor i ska byta brebandsleverantör till BBB till hösten..
då jag är inne i lumpen :whip:
dbl
kommer snart 100mbit per uppgång här där jag bor nu... men såklart så flyttar jag nästa månad.. aja.. har iallafall 8mbit.. får la duga
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement