|
Tjoho!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Nu bryter jag säkert mot alla forumregler - men de bryr jag mig inte om :-)
Fick precis igång mitt feteband igen, vdsl hos bredbandsbolaget.
Arghhhhh härligt, månaderna med modem är nu över.... =)
Men en god sak som det fört med sig är att jag nu faktiskt kan
säga att jag lyssnat på _alla_ mp3or på datorn...
Fast nu börjar jobbet, att ta igen 4 månaders trancemp3or... |
|
|
| St_Andrew |
| hehe, grattis mannen :) |
|
|
| beaversweede |
jag sitter själv på adsl :rolleyes: ,,och har precis fått veta att huset jag bor i ska byta brebandsleverantör till BBB till hösten..
då jag är inne i lumpen :whip: |
|
|
| dbl |
| kommer snart 100mbit per uppgång här där jag bor nu... men såklart så flyttar jag nästa månad.. aja.. har iallafall 8mbit.. får la duga |
|
|
|
|