| Gil Shwarts |
כרגע יש לי דיהו נובירה 2003
אבל אני מתכנן על סיאט לאון 2004 1800 טורבו :)
משהו סוף העולם
וברור שקניתי...
וכן באמת אירוני
אבל לא חרם על החלון?
סתם עכשיו אני צריך מחר בבוקר לקום מוקדם לנסוע לתחנה כדי שיבדקו טביעות אצבע
ויום ראשון גם ללכת למוסך
לא מתאים בכלל מבחינת תזמון כי יום ראשון אני עמוס רצח
בגלל שירן הכלבלבון הזה
חחחח
סתם כפרה חולה עלייך
תבוא תבוא יהיה מגניב :) |
|
|