return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
האנשים הכי סתומים במדינה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כרגע יש לי דיהו נובירה 2003
אבל אני מתכנן על סיאט לאון 2004 1800 טורבו :)
משהו סוף העולם

וברור שקניתי...
וכן באמת אירוני
אבל לא חרם על החלון?
סתם עכשיו אני צריך מחר בבוקר לקום מוקדם לנסוע לתחנה כדי שיבדקו טביעות אצבע
ויום ראשון גם ללכת למוסך
לא מתאים בכלל מבחינת תזמון כי יום ראשון אני עמוס רצח
בגלל שירן הכלבלבון הזה
חחחח
סתם כפרה חולה עלייך
תבוא תבוא יהיה מגניב :)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כרגע יש לי דיהו נובירה 2003
אבל אני מתכנן על סיאט לאון 2004 1800 טורבו :)
משהו סוף העולם

וברור שקניתי...
וכן באמת אירוני
אבל לא חרם על החלון?
סתם עכשיו אני צריך מחר בבוקר לקום מוקדם לנסוע לתחנה כדי שיבדקו טביעות אצבע
ויום ראשון גם ללכת למוסך
לא מתאים בכלל מבחינת תזמון כי יום ראשון אני עמוס רצח
בגלל שירן הכלבלבון הזה
חחחח
סתם כפרה חולה עלייך
תבוא תבוא יהיה מגניב :)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יהיה טוב:D
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כרגע יש לי דיהו נובירה 2003
אבל אני מתכנן על סיאט לאון 2004 1800 טורבו :)
משהו סוף העולם


ואיפה הלכה ה
TT
?
:rolleyes:
Gil Shwarts
כבר שנה שאין לי אותה יגנוב במוח
מכרתי אותה מזמן
Origin
פפפפששש ...גיל אתה יושב טוב !! מאיפה התקציב לטיטי ולאון1800?:D
Gil Shwarts
זה לא טיטי ולאון
זה או טיטי או לאון
אני לא עד כדי כך יושב טוב
והמשפחה שלי אמידה אין לנו ת'בעיות האלה..
תודה לאל


שאל את שירן הוא היה אצלי בבית :)
-CosmicFire-
חבר שלי החליף את המערכת לא מזמן
משהו גנוב אבל בן זונה
וזה גם חבר שלו שגונב אז בכלל זה בזול (המאפיות של הרוסים לך תבין)
יש לו מערכת בת זונה עכשיו הוא תמיד לוקח את הפאנל איתו...
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
יש לו מערכת בת זונה עכשיו הוא תמיד לוקח את הפאנל איתו...


מקסימום אם ידפקו לו שידפוק אותה שוב ממי שדפק לו
:)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה לא טיטי ולאון
זה או טיטי או לאון
אני לא עד כדי כך יושב טוב
והמשפחה שלי אמידה אין לנו ת'בעיות האלה..
תודה לאל


שאל את שירן הוא היה אצלי בבית :)

בהחלט בית לעניין!!!!!!!!

למישו יש מערכת עם פאנל דולפינים כזה?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
מקסימום אם ידפקו לו שידפוק אותה שוב ממי שדפק לו
:)


לא הבנתי סיבכת אותי אבל בכל זאת חחח :}

Q-PiXeL
quote:
Originally posted by AnthemFreak
למישו יש מערכת עם פאנל דולפינים כזה?


יש לי משהו דומה
אין דולפינים אבל יש אנימציות
:p
ואפשר גם להוריד אנימציות מהמחשב למכשיר
(רק משום מה זה לא ממש הצליח לי (ניסיתי להוריד פורנו לרדיו דיסק
:)
LioR
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
יש לי משהו דומה
אין דולפינים אבל יש אנימציות
:p
ואפשר גם להוריד אנימציות מהמחשב למכשיר
(רק משום מה זה לא ממש הצליח לי (ניסיתי להוריד פורנו לרדיו דיסק
:)


חחחחחחח

מקורי ביותר אהבתי :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement