|
Influx - Sleeping Fairys (sample)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| לא עובד לי הלינק אחי |
|
|
| EternalMusic |
מצטער אחי,
הנה תיקנתי
EDIT: בחייכם אני יודע שזה לא אפליפטינג טראנס מסחרי... תהיו פתוחים לדברים אחרים |
|
|
| Rising |
אחי קטע אליפות!!! אליפות!!!..
רק תתן לו להתפתח עם יותר מלודיות... ותגוון בבריק |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Rising
אחי קטע אליפות!!! אליפות!!!..
רק תתן לו להתפתח עם יותר מלודיות... ותגוון בבריק |
תודה אורן :)
אתה צודק בהחלט,
זה בעיקרון הרעיון המרכזי,
צריך עוד לפתח בילדאפ וכדומה |
|
|
| KrazyDJs |
אמ, אחלה מלודיההה
שונה לאללה ממה שאני רגיל לשמוע..
לא'דע..
Happy Ambient :wtf:
אני הייתי תמיד מעדיף קטעים אפלים יותר
אבל זה גם קטע נחמד לאללה אחי...
לא יכול לעזור לך יותר מידי בקטע הטכני..
אבל נחמד מאוד בתאכל"ס |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ, אחלה מלודיההה
שונה לאללה ממה שאני רגיל לשמוע..
לא'דע..
Happy Ambient :wtf:
אני הייתי תמיד מעדיף קטעים אפלים יותר
אבל זה גם קטע נחמד לאללה אחי...
לא יכול לעזור לך יותר מידי בקטע הטכני..
אבל נחמד מאוד בתאכל"ס |
אפל זה לא רע :D,
ניסיתי להיות קצת שונה הפעם...
תודה על התגובה :) |
|
|
| Segev |
ואי אחי באמת קטע טוב אהבתי לאלה!!!
תמשיך את זה אחי תסיים הכל :D
אני מת לשמוע את זה גמור... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה קטע ענק אחי!!
אהבתי את המלודיה
אחלה קצב מינמלי, באס מצויין...אהבתי את הדיליי שמשחק שם על כל הקטע.
אחלה אייכות סאונד...
אין יותר מידי על מה להגיב בנתיים אבל תמשיך לעבוד על זה, קבל ח"ח על הסגנון הנפלא :) |
|
|
| skelz |
כרגיל..
תגובתי המשעממת
מדהים בן אדם!!!! |
|
|
| EternalMusic |
תודה חבר'ה
עשיתם לי את היום,
אני מבטיח לעדכן ברגע שיהיה מוכן,
שוב תודה
וחג שמח לכולם
:)
נ.ב - רומן בוא נחזור לארץ הקודש |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
נ.ב - רומן בוא נחזור לארץ הקודש |
אני כבר שבוע לא שומע ממך
:(
כנס לאייסי מתישהו ונחזור בכיף... |
|
|
|
|