return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
COS Mondo 28/3
View this Thread in Original format
Aendy
Någon som ska se Chicks on speed på Mondo imorgon (det spelar i Göteborg ikväll)?
Vet att detta inte är trance men eftersom jag gillar det kanske någon annan på forumet gillar det och ska dit? Säg till isf :)
lonne
Näh du, det är inte riktigt min kopp! Jag hade tänkt och se Zero7
den 21/4. Jag har för mig att du gillar Air va Aendy? Du borde dra på Zero7, de spelar ju ganska liknade musik.:)
staz
air e ju grymma

om det e dom som gjort ce matin la

var ska zero7 lira?
lonne
quote:
Originally posted by staz

var ska zero7 lira?


Något ställe vid slussen, som jag glömt namnet på. Biljetterna kostar runt 150:-
staz
hojta till om du vet var det finns nån info om festen.. låter ju ganska intressant faktiskt
Aendy
quote:
Originally posted by lonne
Jag har för mig att du gillar Air va Aendy?


WTF, hur vet du det?

Nåväl, COS var jäligt sköna. 75 min lång konsert med en massa elförsörjningsproblem. De spelade bara de "kända" och i mitt tycke bra låtarna. Skumme människor där... :)
ScuL
wordy rappinghood är ganska stort i holland nu. blir lirat på ID&T radio hela dagen :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement