|
COS Mondo 28/3
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Någon som ska se Chicks on speed på Mondo imorgon (det spelar i Göteborg ikväll)?
Vet att detta inte är trance men eftersom jag gillar det kanske någon annan på forumet gillar det och ska dit? Säg till isf :) |
|
|
| lonne |
Näh du, det är inte riktigt min kopp! Jag hade tänkt och se Zero7
den 21/4. Jag har för mig att du gillar Air va Aendy? Du borde dra på Zero7, de spelar ju ganska liknade musik.:) |
|
|
| staz |
air e ju grymma
om det e dom som gjort ce matin la
var ska zero7 lira? |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by staz
var ska zero7 lira? |
Något ställe vid slussen, som jag glömt namnet på. Biljetterna kostar runt 150:- |
|
|
| staz |
| hojta till om du vet var det finns nån info om festen.. låter ju ganska intressant faktiskt |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by lonne
Jag har för mig att du gillar Air va Aendy? |
WTF, hur vet du det?
Nåväl, COS var jäligt sköna. 75 min lång konsert med en massa elförsörjningsproblem. De spelade bara de "kända" och i mitt tycke bra låtarna. Skumme människor där... :) |
|
|
| ScuL |
| wordy rappinghood är ganska stort i holland nu. blir lirat på ID&T radio hela dagen :eyes: |
|
|
|
|