|
Heyz *******es & gentlemans (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
ברוך אבא לכל העוובדים
סתם אחי טוב שבאת הביתה |
|
|
| AnthemFreak |
חחחחחחחחחחחחחחח
אללה אללה גבעתיים שולטייםםםםםםם
ברוך הבא חבר
(אני שירן אם תלא יודע עדיין מה הניק שלי)
ואורי תרגיע עם הביצ'ז למה יש פה בנות..
give some respect ey?:D |
|
|
| MasterP |
ברוך בואך הקהילה תמיד שמחה לעוד אנשים איכותיים ושרוטים
(עדיף שרוטים)
אני גלעד
אז נעים מאוד |
|
|
| Sniper |
ברוך הבא, אני אלעד
בן 20 אוטוטו
תהנה פה גבר גבר:) |
|
|
| Er- |
וואלה תודה על התגובות...
ניראה מקום סבבההההה
שחר.. דפקתי שם פוסט...
גבעתיים אכן שולטים..
בנות? היכן?
Welcome aboard |
|
|
| skelz |
ברוך הבא
אני דודו
מרמלה!
מקווה שתהנה :) |
|
|
| Rising |
שלומלמלולוםלולום
אני אורן ברוך הבא גברררררררר... |
|
|
| Segev |
אך הבטחתי לברך אותך ראשון טיפה הקדימו אותי :D
אבל ברוך הבא אחי מקווה שתהנה פה |
|
|
| Eitan E |
ברוך הבא אני איתן מרחובות
אם אנשים פה עושים לך בעיות תקרא לי אני יביא להם נוגרה למודם
;) :D
סתם אחי
וכמו שמודי בר און אומר
אני אומר לכל החדשים פה
תבלו |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא דוד
אני רועי...
אמנם כבר לא המוד באופן רשמי אבל עדיין יכול למשוך בחוטים
קיצר תשמע לחוקים ותעשה חיים
וקנה גויאבה בשוק מחנה יהודה... זה המבצע של היום! |
|
|
|
|