return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה מלך ארמין !!!!
View this Thread in Original format
markfeldman
תראו איזה תותח, איזו מחווה !

arik
אין אין אין כמו ארמין של אסם
:conf:

תמיד חשבתי שיש שם גם דיסקוטק קטן ב
ASOT
עכשיו אני בטוח
תודה
תמונה יפה
AnthemFreak
חח קבלו את כל המכוערים בחלון
איזה חנונים
ronsh
הייתי רוצה להיות שם איזה פעם
skelz
לא הבנתי מה מחווה בזה.. אבל שיהיה
markfeldman
quote:
לא הבנתי מה מחווה בזה.. אבל שיהיה


אח שלי, ארמין ואן ביורן הוא כוכב ברמה בין גלקטית !

הוא לא צריך לרדת אל העם בשביל לקבל אהדה..

אבל בכל זאת, הוא משקיע ויורד לכיכר המרכזית באמסטרדם...

ואגב חנונים... קנאים !!!! תמותו !!!!!
Shahar
זה דווקא בנזונה!!!!
הלוואי ופה היו עושים את זה!
אבל לא הבנתי איפה זה
יעני לא באיזה מדינה
באיזה מקום זה????
זה יעני ההוצאה של התקליט החדש?
Segev
quote:
Originally posted by arik


תמיד חשבתי שיש שם גם דיסקוטק קטן ב
ASOT
עכשיו אני בטוח
תודה
תמונה יפה


חחחח גם אני

באמת תותח ארמין!!!
אני חייב להיות שם גם פעם אחת ככה בתובנית מספר 200 :D
Shahar
איפה זה????
באולפן של
ASOT?
Ariels
לחבר שלי יש חנות, זולה בכפ"ס
דווקא הצעתי לו לתקלט בחלון ראווה

Black-Dragon
ארמין הזה סופר דיג'יי חח :)
אהוב שלי הלוואי עליי מיני מועדון כזה בשביל התוכנית
Hell_Copter
באמת נחמד כל העניין

אבל אין מצב הוא פעם עשה את סטייט אוף טראנס מתוך מועדון וזה פשוט תמונה משם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement