|
איזה מלך ארמין !!!!
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
תראו איזה תותח, איזו מחווה !
 |
|
|
| arik |
אין אין אין כמו ארמין של אסם
:conf:
תמיד חשבתי שיש שם גם דיסקוטק קטן ב
ASOT
עכשיו אני בטוח
תודה
תמונה יפה |
|
|
| AnthemFreak |
חח קבלו את כל המכוערים בחלון
איזה חנונים |
|
|
| ronsh |
| הייתי רוצה להיות שם איזה פעם |
|
|
| skelz |
| לא הבנתי מה מחווה בזה.. אבל שיהיה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לא הבנתי מה מחווה בזה.. אבל שיהיה |
אח שלי, ארמין ואן ביורן הוא כוכב ברמה בין גלקטית !
הוא לא צריך לרדת אל העם בשביל לקבל אהדה..
אבל בכל זאת, הוא משקיע ויורד לכיכר המרכזית באמסטרדם...
ואגב חנונים... קנאים !!!! תמותו !!!!! |
|
|
| Shahar |
זה דווקא בנזונה!!!!
הלוואי ופה היו עושים את זה!
אבל לא הבנתי איפה זה
יעני לא באיזה מדינה
באיזה מקום זה????
זה יעני ההוצאה של התקליט החדש? |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by arik
תמיד חשבתי שיש שם גם דיסקוטק קטן ב
ASOT
עכשיו אני בטוח
תודה
תמונה יפה |
חחחח גם אני
באמת תותח ארמין!!!
אני חייב להיות שם גם פעם אחת ככה בתובנית מספר 200 :D |
|
|
| Shahar |
איפה זה????
באולפן של
ASOT? |
|
|
| Ariels |
לחבר שלי יש חנות, זולה בכפ"ס
דווקא הצעתי לו לתקלט בחלון ראווה |
|
|
| Black-Dragon |
ארמין הזה סופר דיג'יי חח :)
אהוב שלי הלוואי עליי מיני מועדון כזה בשביל התוכנית |
|
|
| Hell_Copter |
באמת נחמד כל העניין
אבל אין מצב הוא פעם עשה את סטייט אוף טראנס מתוך מועדון וזה פשוט תמונה משם? |
|
|
|
|