|
מערכת לאוטו! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
יש לי טייפ וצנג'ר של
SONY
קניתי לפני 4 שנים בערך
אז עלה 2500 במכרז של המדינה :)
רמקולים של
KENWOOD מדיוטי פרי
אם אני לא טועה
3 WAY
את הקודמים של קנווד דפקו לי
היו לי 4 טוייטרים
שתיים מקדימה ושתיים מאחורה
זיינו לי את כל האוזניים אז הורדתי אותם לגמרי
הסאונד מצויין
הלוואי וקבוצות היו משחררים ריפים באיכות טובה יותר |
|
|
| machineehad |
אני לא יודע מה איתכם אבל זו המערכת שיש לי באוטו:
קומפוננטים קדמיים: DLS ULTIMATE PRO 3 WAY 6.5 INCH
רמקולים אחוריים (על מנת לתת במה): KENWOOD KFC-M6930
סאב וופר - KICKER COMPVR 10 INCH 300WRMS
מגבר לסאב והקומפוננט: KICKER KX600.4
מגבר לרמקולים האחוריים: JBL P.4020
רדיודיסק: PIONEER DEH-2550
כולל התקנה ממש יפה
מערכת בשווי ה10000 ש"ח... לא צחוק |
|
|
| Q-PiXeL |
עוד אחד מ
carsforum :)
אני מקנא בסט הקידמי שלך :thepirate
לפני שבוע הייתה במפגש, נכון?
רציתי לשמוע תמערכת שלך אבל בסוף לא יצא לי להגיע... |
|
|
| YoraY |
לא ידוע מה איתכם אני כבר שמתי עין על הטחונים של הפורום הזה
:gsmile: :crazy: :gsmile: |
|
|
| machineehad |
כן זה אני :)
תבוא למפגש בשבוע הבא ואז תשמע
בשבוע הקרוב אני לא יהיה בגלל שאני סוגר שבת בצבא
איכות סאונד סוף הדרך יש לקומפוננטים האלו
והסאב דופק ממש טוב - אגב זה בתיבה אטומה אז איכות נטו במקרה הזה. |
|
|
| ngl |
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה
לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!
המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.
.. :) |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by ngl
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה
לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!
המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.
.. :) |
מה רע ב-6 על 9 ? |
|
|
| machineehad |
| quote: | Originally posted by ngl
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה
לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!
המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.
.. :) |
מה זה השטויות האלו?
קומפוננט מאחורה??
אם כבר קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה ומגברים
זה דבילי לשים קומפוננט מאחורה
כל הקטע של הקומפוננט זה שאתה יכול לבנות במה מקדימה, איזה במה אתה יכול לבנות מאחורה??
המטרה של ה6 על 9 זה לתת מן במה אחורית כדי שמי שיושב מאחורה לא ישמע רק באסים
ובד"כ מחברים אותם למגבר של ההד יוניט או מחברים אותם למגבר קטן כמו שאני עשיתי. |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by machineehad
מה זה השטויות האלו?
קומפוננט מאחורה??
אם כבר קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה ומגברים
זה דבילי לשים קומפוננט מאחורה
כל הקטע של הקומפוננט זה שאתה יכול לבנות במה מקדימה, איזה במה אתה יכול לבנות מאחורה??
המטרה של ה6 על 9 זה לתת מן במה אחורית כדי שמי שיושב מאחורה לא ישמע רק באסים
ובד"כ מחברים אותם למגבר של ההד יוניט או מחברים אותם למגבר קטן כמו שאני עשיתי. |
רמקול 6על 9 הוא רמקול שילוב,
הוא משלב בין כל הרמקולים האפשריים
באס
מיד
טריבל
מה לעשות אחי ככה זה תשאל כל אחד שמבין בשביל לקבל מקסימום איכות
שמים דלתות קדמיות קומפוננט אחוריות קומפוננט וסאב בבאגז
חוק! |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by Origin
מה רע ב-6 על 9 ? |
שאתה מנסה לשלב בין הכל ולשים הכל בקופסא קטנה זה הורס את האיכות |
|
|
| machineehad |
אם היית קורא את כל מה שרשמתי אז היית רואה שרשמתי - שמים 6 על 9 אחוריים בשביל לתת במה אחורית
ויש כאלו שמחברים אותם למגבר הפנימי של ההד יוניט
או יש כאלו (כמוני) שמחברים אותם למגבר יחסית חלש
2*40WRMS
כדי שמי שישב מאחורה לא ישמע רק באסים
שוב אני חוזק
לשים קומפוננט מאחורה זו שטות מוחלטת.
והשילוב של קופוננט מקדימה וסאב מאחורה זה השילוב הכי טוב אבל מה לעשות שצריכים להתחשב גם באנשים מאחורה. |
|
|
| Q-PiXeL |
רמקולים אחוריים צריכים לתת מידים בעקרון
אם הם נותנים צלילים גבוהים אז זה מושך את הבמה אחורה
(אם הם נותנים בס (עד כמה שהם יכולים
אז זה סתם לא שימושי כי הסאב עושה עבודה מספיק טובה ;)
הרמקולים האחוריים ממלאים ת'חלל הריק שנוצר בין הבמה הקדמית לבין הסאב
במכוניות קטנות הדבר הזה פחות משמעותי כי לא נוצר חלל ריק רציני
ו
ngl
מאיפה הבאת את החוק הזה? |
|
|
|
|