return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מערכת לאוטו! (pg. 2)
View this Thread in Original format
cluBBer
יש לי טייפ וצנג'ר של
SONY
קניתי לפני 4 שנים בערך
אז עלה 2500 במכרז של המדינה :)

רמקולים של
KENWOOD מדיוטי פרי
אם אני לא טועה
3 WAY
את הקודמים של קנווד דפקו לי

היו לי 4 טוייטרים
שתיים מקדימה ושתיים מאחורה
זיינו לי את כל האוזניים אז הורדתי אותם לגמרי

הסאונד מצויין
הלוואי וקבוצות היו משחררים ריפים באיכות טובה יותר
machineehad
אני לא יודע מה איתכם אבל זו המערכת שיש לי באוטו:

קומפוננטים קדמיים: DLS ULTIMATE PRO 3 WAY 6.5 INCH
רמקולים אחוריים (על מנת לתת במה): KENWOOD KFC-M6930
סאב וופר - KICKER COMPVR 10 INCH 300WRMS
מגבר לסאב והקומפוננט: KICKER KX600.4
מגבר לרמקולים האחוריים: JBL P.4020
רדיודיסק: PIONEER DEH-2550
כולל התקנה ממש יפה
מערכת בשווי ה10000 ש"ח... לא צחוק
Q-PiXeL
עוד אחד מ
carsforum :)

אני מקנא בסט הקידמי שלך :thepirate

לפני שבוע הייתה במפגש, נכון?
רציתי לשמוע תמערכת שלך אבל בסוף לא יצא לי להגיע...
YoraY
לא ידוע מה איתכם אני כבר שמתי עין על הטחונים של הפורום הזה
:gsmile: :crazy: :gsmile:
machineehad
כן זה אני :)

תבוא למפגש בשבוע הבא ואז תשמע
בשבוע הקרוב אני לא יהיה בגלל שאני סוגר שבת בצבא
איכות סאונד סוף הדרך יש לקומפוננטים האלו
והסאב דופק ממש טוב - אגב זה בתיבה אטומה אז איכות נטו במקרה הזה.
ngl
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה

לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!

המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.

.. :)
Origin
quote:
Originally posted by ngl
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה

לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!

המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.

.. :)

מה רע ב-6 על 9 ?
machineehad
quote:
Originally posted by ngl
אבל חוק סאונד בסיסי ברכב, בכל מערכת שמכבדת את עצמה

לא מכניסים לאוט רמקול 6על9!!

המערכת האידאלית אמורה להבנות מ
קומפוננט מקדימה
קומפוננט מאחורה
סאב
מגברים
כבל.

.. :)


מה זה השטויות האלו?
קומפוננט מאחורה??
אם כבר קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה ומגברים
זה דבילי לשים קומפוננט מאחורה
כל הקטע של הקומפוננט זה שאתה יכול לבנות במה מקדימה, איזה במה אתה יכול לבנות מאחורה??
המטרה של ה6 על 9 זה לתת מן במה אחורית כדי שמי שיושב מאחורה לא ישמע רק באסים
ובד"כ מחברים אותם למגבר של ההד יוניט או מחברים אותם למגבר קטן כמו שאני עשיתי.
ngl
quote:
Originally posted by machineehad
מה זה השטויות האלו?
קומפוננט מאחורה??
אם כבר קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה ומגברים
זה דבילי לשים קומפוננט מאחורה
כל הקטע של הקומפוננט זה שאתה יכול לבנות במה מקדימה, איזה במה אתה יכול לבנות מאחורה??
המטרה של ה6 על 9 זה לתת מן במה אחורית כדי שמי שיושב מאחורה לא ישמע רק באסים
ובד"כ מחברים אותם למגבר של ההד יוניט או מחברים אותם למגבר קטן כמו שאני עשיתי.


רמקול 6על 9 הוא רמקול שילוב,

הוא משלב בין כל הרמקולים האפשריים

באס
מיד
טריבל

מה לעשות אחי ככה זה תשאל כל אחד שמבין בשביל לקבל מקסימום איכות

שמים דלתות קדמיות קומפוננט אחוריות קומפוננט וסאב בבאגז

חוק!
ngl
quote:
Originally posted by Origin
מה רע ב-6 על 9 ?


שאתה מנסה לשלב בין הכל ולשים הכל בקופסא קטנה זה הורס את האיכות

machineehad
אם היית קורא את כל מה שרשמתי אז היית רואה שרשמתי - שמים 6 על 9 אחוריים בשביל לתת במה אחורית
ויש כאלו שמחברים אותם למגבר הפנימי של ההד יוניט
או יש כאלו (כמוני) שמחברים אותם למגבר יחסית חלש
2*40WRMS
כדי שמי שישב מאחורה לא ישמע רק באסים
שוב אני חוזק
לשים קומפוננט מאחורה זו שטות מוחלטת.

והשילוב של קופוננט מקדימה וסאב מאחורה זה השילוב הכי טוב אבל מה לעשות שצריכים להתחשב גם באנשים מאחורה.
Q-PiXeL
רמקולים אחוריים צריכים לתת מידים בעקרון

אם הם נותנים צלילים גבוהים אז זה מושך את הבמה אחורה
(אם הם נותנים בס (עד כמה שהם יכולים
אז זה סתם לא שימושי כי הסאב עושה עבודה מספיק טובה ;)


הרמקולים האחוריים ממלאים ת'חלל הריק שנוצר בין הבמה הקדמית לבין הסאב
במכוניות קטנות הדבר הזה פחות משמעותי כי לא נוצר חלל ריק רציני

ו
ngl
מאיפה הבאת את החוק הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement