|
Absolute Armin Godskitchen Birmingham 26-03-2004 (tracklist) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by super-styleR
Foto's werken niet (meer?) :) |
ja, ik zag het net ...
zal het proberen tegen vanav in orde te brengen ;)
2 fred => ik heb mindcircus echt ni gehoord hoor ? ben je daar zeker van ? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
het was een geweldiiiiiig feestje!
ben nog steeds in een happy roesje!
om zehra haar zin te geven => hier zijn pix die ik genomen heb !
http://groups.msn.com/-fotoz-/shoebox.msnw
;)
wooeeeeeeeeeeeiiiiii |
leuke foto's :) thanks for sharing them with us! :toothless ziet er echt heel leuk uit. hoop de volgende keer erbij te kunnen zijn! :)
:whip: kmoet nog een baantje zoeken, denk ik! |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
...
ik heb mindcircles echt ni gehoord hoor ? ben je daar zeker van ? |
Was't misschien die Perry O'neil mix (zalige mix btw) op ASOT white..? |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Was't misschien die Perry O'neil mix (zalige mix btw) op ASOT white..? |
neenee, het gaat hier over way out west - mindcircus ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
neenee, het gaat hier over way out west - mindcircus ;) |
What a mistake.. :nervous: Had ff e dipje :D :p |
|
|
| pooley |
| Schoon geheugen, zeg :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by pooley
Schoon geheugen, zeg :) |
Dat heet de telefoon van Fred ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by emma
fred => ik heb mindcircus echt ni gehoord hoor ? ben je daar zeker van ? |
heeeel in het begin, ik twijfelde ook
maar Freezel en nog iemand dacht het ook, dus...
die remix klinkt helemaal niet bekend, misschien daarmee |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Freezel
Dat heet de telefoon van Fred ;) |
ja met 256kB geheugen :toothless |
|
|
| emma |
die nieuwe plaat van fred baker was trouwens echt geweldiiiig!
helemaal losgaan :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by emma
die nieuwe plaat van fred baker was trouwens echt geweldiiiig!
helemaal losgaan :D |
:eyespop: |
|
|
|
|