return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
חברים גם היום שלי הגיע (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by Rising
ואם הבקבוק נופל?


דואגים שהוא לא יפול או שלא מרימים

בהצלחה אחי
:D
AnthemFreak
בהצלחהה אחי!!!! תשתדל להנות אם זה אפשרי ויהיה טוב
גיוס קל
ואני יודע שכל שניה חופשית שלך מהצבא.. גם אם תחזור רק לסוף שבוע אתה תהיה כל שניה שלך מחובר לפורום
:D
אני פשוט יודע..
Flotser
אחיייייי
.....
אל תשאירו אותי לבד!!!
:(

ושיהיה המון בהצלחה!!
:p


אם תילך באמת להנדסה קרבית, בטח תכיר את חבר מאוד טוב שלי:
ואדיק
וגם עוד אחד גבוה כזה שקראים לו בני
אבל שלא ראיתי אותו כבר מלא זמן
:toothless

בהצלחה!!!
:crazy: :crazy: :crazy:
Sniper
אח שלוווווווווווווווווווווווווו
המון בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צעירוס:)

מממ אכן כן מחר זה גיוס של הנדסה קרבית..
אני גם הייתי אמור להיות הנדסה קרבית..
ת'אחלס חברים שלי שהתגייסו איתי ממש נהנים שם..
-CosmicFire-
מזל טוב אח
עוד אחד הולך לדרכו
DjChook
שיהיה בהצלחה מלך !
luckystrike
אחי שיהיה בהצלחה גבר !
גיוס קל וקח בקלות !

תחזור לבקר !
Scorchio
quote:
Originally posted by Sniper
אח שלוווווווווווווווווווווווווו
המון בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צעירוס:)

מממ אכן כן מחר זה גיוס של הנדסה קרבית..
אני גם הייתי אמור להיות הנדסה קרבית..
ת'אחלס חברים שלי שהתגייסו איתי ממש נהנים שם..


תבוא תראה מה הנדסה קרבית עושים אצלינו
בית זונות ערבי אחושרמוטה כל יום בשעה 1 בבית
אבל יש להם יומיים סגורים
אם הוא יגיע ליהלום הוא ישרת איתי בבסיס
Sm0keMachine
טוב אני בינתיים שמעתי רק רע על הנדסה קרבית..
אני מכיר חברים שדפקו עריקיות מטורפות וישבו בכלא יותר מידי כדי לצאת משם..

בכל מקרה אני מקווה שתהנה שם..
רק אל תהיה לוחם אב"כ או משו כזה...זה מגעיל ביותר... :)


וצח..
מממ לא נראה לי שלוחמים בהנדסה קרבית יוצאים הביתה בשעה 1..
אולי אתה מתכוון שהם יוצאים הביתה בשעה אחת אחרי שסגרו שבועיים בבסיס..:conf:
Sniper
quote:
Originally posted by Sm0keMachine


וצח..
מממ לא נראה לי שלוחמים בהנדסה קרבית יוצאים הביתה בשעה 1..
אולי אתה מתכוון שהם יוצאים הביתה בשעה אחת אחרי שסגרו שבועיים בבסיס..:conf:


חחחח
ניראה לי שרשמתי את זה
בהנדסה אחרי הסמל עושים רבעושים קבועיים
עם שבת אחת ללא יודע

Hell_Copter
תומר!!
שיהיה לך אלף בהצלחות דוד...
ותעשה חיים וסך הכל יהיה טוב
הכל עובר חביבי :)

בכל אופן...
בקשר לאב"כ...
שמעתי שזה די חרא... אבל גם שמעתי שאתה ביחד עם בנות, חלקן כוסיות ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תומר!!
שיהיה לך אלף בהצלחות דוד...
ותעשה חיים וסך הכל יהיה טוב
הכל עובר חביבי :)

בכל אופן...
בקשר לאב"כ...
שמעתי שזה די חרא... אבל גם שמעתי שאתה ביחד עם בנות, חלקן כוסיות ;)


ללא ספק הן כוסיות
היתה אחת שעבדה איתי בקולנוע לפני שנה בערך
אז היא הלכה להיות לוחמת אב"כ הראשונה בצה"ל.. עשו עליה כתבה וזה
היא היתה כ"כ כוסיתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!
והרבה מהחברות שלה גם הלכו
שגם הן כוסיות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement