return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום,אני צריך המלצות בבקשה
View this Thread in Original format
AquaLiz3r
שלום אנשים מה קורה? אני חדש פה כפי שאתם רואים ואני מקווה להנות
:)
רציתי להתחיל בשאלה...אני רוצה לקנות לעצמי מקלדת שליטה
(midi keyboard)
ואין כרגע הרבה כסף ברשותי...אז אם אתם יכולים להמליץ לי על מקלדת טובה בסביבות ה300+- שקל...ומאוד חשוב לציין מאיזו חנות אפשרי לרכוש אותה
תודה
!
AnthemFreak
ברוך הבא אחי
נראה לי שב300 שקל תמצא רק צעצוע
זה קצת מדי
ב700 שקל ככה זה כבר אפשר לדבר
כנס לבזאר ותסתכל שם
YoraY
אני לא כל כך בטוח לכן אני אשאל...

מקלדת שליטה?... מה זה בדיוק..?
skelz
אתה לא תמצא משהו איכותי ב 300 שקל.. ועדיף לקנות משהו איכותי
מאשר סתם משהו עלוב..

מקלדת שליטה = קלידים
שמתחברים למחשב ע"י MIDI
או USB

לפי דעתי מידי עדיף :)
DJ-Kreing^^
יש לך אחלה מקלדות שליטה של
m-audio
למרות שאתה לא תמצא שם משהו בפחות מ1000 ש"ח.. אבל הכל שם אייכות
והמחיר שלהם תלוי במספר אוקטבות שאתה רוצה במקלדת, ובכל האפשרויות שליטה...


קבל דוגמית

אתה יכול למצוא כזאת בארץ בסביבות ה 1000 שקל, בטח בכלי זמר או בחנות שם ליד שחכתי איך קוראים לה, יש להם הרבה דברים של
m-audio
Shahar
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אתה יכול למצוא כזאת בארץ בסביבות ה 1000 שקל, בטח בכלי זמר או בחנות שם ליד שחכתי איך קוראים לה, יש להם הרבה דברים של
m-audio


ביטמן
ושתיהן בדיזינגוף סנטר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement