|
שלום,אני צריך המלצות בבקשה
|
View this Thread in Original format
| AquaLiz3r |
שלום אנשים מה קורה? אני חדש פה כפי שאתם רואים ואני מקווה להנות
:)
רציתי להתחיל בשאלה...אני רוצה לקנות לעצמי מקלדת שליטה
(midi keyboard)
ואין כרגע הרבה כסף ברשותי...אז אם אתם יכולים להמליץ לי על מקלדת טובה בסביבות ה300+- שקל...ומאוד חשוב לציין מאיזו חנות אפשרי לרכוש אותה
תודה
! |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך הבא אחי
נראה לי שב300 שקל תמצא רק צעצוע
זה קצת מדי
ב700 שקל ככה זה כבר אפשר לדבר
כנס לבזאר ותסתכל שם |
|
|
| YoraY |
אני לא כל כך בטוח לכן אני אשאל...
מקלדת שליטה?... מה זה בדיוק..? |
|
|
| skelz |
אתה לא תמצא משהו איכותי ב 300 שקל.. ועדיף לקנות משהו איכותי
מאשר סתם משהו עלוב..
מקלדת שליטה = קלידים
שמתחברים למחשב ע"י MIDI
או USB
לפי דעתי מידי עדיף :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש לך אחלה מקלדות שליטה של
m-audio
למרות שאתה לא תמצא שם משהו בפחות מ1000 ש"ח.. אבל הכל שם אייכות
והמחיר שלהם תלוי במספר אוקטבות שאתה רוצה במקלדת, ובכל האפשרויות שליטה...
קבל דוגמית
אתה יכול למצוא כזאת בארץ בסביבות ה 1000 שקל, בטח בכלי זמר או בחנות שם ליד שחכתי איך קוראים לה, יש להם הרבה דברים של
m-audio |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אתה יכול למצוא כזאת בארץ בסביבות ה 1000 שקל, בטח בכלי זמר או בחנות שם ליד שחכתי איך קוראים לה, יש להם הרבה דברים של
m-audio |
ביטמן
ושתיהן בדיזינגוף סנטר |
|
|
|
|