return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
למשתמשי אי מיול בלבד
View this Thread in Original format
YoraY
אני מקווה שלא יכעסו עלי על התרד הזה..
אבל באי מיול יש אחלה דברים ורציתי להמליץ על דברים שווים שצריכים פוש של מקורות כדי שיופצו באופן מהיר יותר - ליותר אנשים
ואיזה אנשים אפשר לשכנע אותם יותר טוב מאשר הקהילה שחיה פה?.. :> תהנו

נ.ב
...אתם לא אוהבים אי מיול? אל תוציאו תעצבים שלכם על התרד בקשה


-------------------------------------------

זה לינק ל
Ferry.Corsten.-.World.Tour.Tokyo.DVD.part1.rar

ed2k://|file|[NEF2K.NL].Ferry.Corst...CF705210FA4FB|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
Ferry.Corsten.-.World.Tour.Tokyo.DVD.part2.rar

ed2k://|file|[NEF2K.NL].Ferry.Corst...78AE7D414C7F1|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
Mysteryland.2003.DVDRip.TmN.avi

ed2k://|file|[NEF2K.NL].Mysteryland...50F52BD1276EC|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
Sensation.2002.Black.Edition.DVDRip.avi

ed2k://|file|Sensation.2002.Black.E...A40D646B9FBA3|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
Sensation.2003.Black.Edition-Megamix.2003.Black.Edition.mpg

ed2k://|file|Sensation.2003.Black.E...0D393F71C7227|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
Sensation.2002.White.Edition.DVDRip.DivX-tmnd.avi

ed2k://|file|Sensation.2002.White.E...102784E4B1207|/

-------------------------------------------

זה לינק ל
sensation_2003.white.mpg - מגה מיקס...

ed2k://|file|sensation_2003.white.m...149369AA01943|/
-------------------------------------------



אלו דברים שכבר הורדתי חלק ראיתי חלק לא, אתם מוזמנים לעשות חיפוש ולהוריד גם:

Tiesto.Another.Day.At.The.Office.2003.DVDRip.XViD-ING
Trance.Energy.2002.DVDivX-EPiC - מומלץ
Trance.Energy.10th.Edition.2003.DVDivX-TmN
Qlimax.2003.DVDRip.XViD-WildWessy
Sensation -DIVX-07-01-00 (Tiesto-DJ Jean-Carl Cox-Sven Vath)

:היו לי ומחקתי
הדי וי די של פול ואן דייק
ושל טייסטו-אין קונסרט


יש לכם עוד המלצות שוות? תוסיפו...
Segev
ואללה לא חשבתי שיש באי מיול דברים כאלה...

אבל אתה באמת חושב שעוד 5-6 מקורות יעשו את ההבדל?
YoraY
? :) חבר מביא חבר לא
DjChook
אני לא יודע מה החוק בפורום לגבי פרסום לינקים ל
EMULE
אני רק יודע ש
DIRECT LINK
אסור... הממ..
תבלו
markfeldman
עזבו אותכם מכל ההורדות האילו, אין כמו הדבר האמיתי !!
YoraY
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום


אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה?
LioR
quote:
Originally posted by YoraY
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום


אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה?


נראה לי שטראנס אנרג'י זה 4 או 3 פעמים בשנה
Scorchio
quote:
Originally posted by LioR
נראה לי שטראנס אנרג'י זה 4 או 3 פעמים בשנה


פעם בשנה
markfeldman
הטראנס אנרג'י האחרון היה בסוף ינואר האחרון...

רק אף אחד לא רצה לבוא איתי...
Segev
תאמין לי שכולם רוצים לבוא איתך פשוט זה לא מסתדר להרבה אנשים..
ביום שאני מסיים את הלימודים שזה עוד שנה אני בא איתך 150%!!!

markfeldman
quote:
תאמין לי שכולם רוצים לבוא איתך פשוט זה לא מסתדר להרבה אנשים..


באסה איתכם...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by YoraY
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום


אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה?


3 פעמים בשנה

אזור חודש פברואר (השנה הוקדם לינואר)

אזור חודש יוני

וכמובן אזור חודש אוקטובר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement