|
למשתמשי אי מיול בלבד
|
View this Thread in Original format
| Segev |
ואללה לא חשבתי שיש באי מיול דברים כאלה...
אבל אתה באמת חושב שעוד 5-6 מקורות יעשו את ההבדל? |
|
|
| YoraY |
| ? :) חבר מביא חבר לא |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע מה החוק בפורום לגבי פרסום לינקים ל
EMULE
אני רק יודע ש
DIRECT LINK
אסור... הממ..
תבלו |
|
|
| markfeldman |
| עזבו אותכם מכל ההורדות האילו, אין כמו הדבר האמיתי !! |
|
|
| YoraY |
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום
אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום
אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה? |
נראה לי שטראנס אנרג'י זה 4 או 3 פעמים בשנה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by LioR
נראה לי שטראנס אנרג'י זה 4 או 3 פעמים בשנה |
פעם בשנה |
|
|
| markfeldman |
הטראנס אנרג'י האחרון היה בסוף ינואר האחרון...
רק אף אחד לא רצה לבוא איתי... |
|
|
| Segev |
תאמין לי שכולם רוצים לבוא איתך פשוט זה לא מסתדר להרבה אנשים..
ביום שאני מסיים את הלימודים שזה עוד שנה אני בא איתך 150%!!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תאמין לי שכולם רוצים לבוא איתך פשוט זה לא מסתדר להרבה אנשים.. |
באסה איתכם... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה מה זה צודק (בחלק שאין כמו הדבר האמיתי..) וואלה להיות בטראנס אנרג'י - חלום
אגב שאלה ... כל כמה זמן עושים שם מסיבה?..
יום שבוע חודש שנה? |
3 פעמים בשנה
אזור חודש פברואר (השנה הוקדם לינואר)
אזור חודש יוני
וכמובן אזור חודש אוקטובר |
|
|
|
|