return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Influx - Sleeping Fairys (Original Final) ::: ChillOut :::
View this Thread in Original format
EternalMusic
אהלן חבר'ה,
אחרי עבודה רבה סיימתי את הקטע צ'יל אוט הראשון שלי,
מקווה שתאהבו אותו :),
כל התגובות יתקבלו בשמחה...
Infulx - Sleeping Fairys (Original 192kb)

Cheers :D.
skelz
מדהיםםםםםםםםםםםםםם
תודה ענקית אנטוניו!!
וכל הכבודדדדד
EternalMusic
תודה אחי :)
אתה יודע שדעתך חשובה לי מאוד
;)
עוד מישהו שמע אולי?
Rising
חוץ ממה שכתבתי לך במסנג'ר..

וואלה חופשי הייתי מכניס אותו לדיסק של מרקוס שולץ :)
ככה אחרי קריסטיאן ראש - נומב :)
KrazyDJs
:p
אחחח זה נראה לי טראק בין הטובים לפתוח איתו סט..
איזה התחלה מגניבההה...
ואז המלודיה השמחהה הזאאאתhaha:
קטע טוב יצא לך אנטוניו...

:tongue3
זהו.
EternalMusic
תודה גבר על שתי התגובות :tongue3
Flotser
יפהההה!!

המנגינות, הסינטים, הפאדים, האפקטים!!
אהבתי מאוד מאוד.

:wtf: :eyespop:

אבל שוב הציק לי אותו דבר שכתבתי גם בטרד הקודם.
אחי אתה חייב לעבוד עוד על הטופים !!,
(אני מדבר בעיקר על המקצב של הקיקים)
טראק כל כך יפה למה שלא יהיה מושלם?
עכשיו הם נשמעים יותר טוב אבל עדיין, אתה יכול לעשות מקצב אחר שיקפיץ את השיר בעוד כמה רמות,

נכון שאני מושפע בעיקר מאמביינט פסיכודאלי, אבל אני גם מקשיב להרבה צ'יל אאוט חוץ מזה,.....
ובכל זאת אולי תנסה להקשיב לדברים חדשים של
Entheogenic, Shulman
אולי תקבל כמה רעיונות

דעתי כמובן
ושיהיה המון בהצלחה
!!

:p
Origin
כמו שכבר אמרתי נישמע מצויין...! וכמו שפלוסטר אמר המיקצב קצת חלש...
תנסה לשנות אותו ליותר כזה ברייק ביט חלשלש כזה...:D
Segev
בונא אחי זה ממש קטע אדיר!!!
ואני לא אוהב צ'יל
חשבת אולי לנסות לתת את זה לאנשים שיכולים לפרסם את זה? ;)
EternalMusic
תודה על התגובות :),
Segev:
הייתי מנסה אם הייתי מכיר :),
אבל לא נורא, לא כתבתי את זה כדי לפרסם רציתי לנסות משהו אחר חוץ מטראנס...
;)

ngl
אהבתי אחי .. נחמד ביותר ..

בהצלחה בהמשך ..

:D
HyPeRSoNiC
מדהים אחי!!!!!!!
פשוט מדהים!!!!!!
כל הכבוד גבר!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement