|
psychedelische trance-addicts?
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| Ben eigenlijk wel benieuwd of er hier mensen zijn die van goa (of als je t liever wil: psy-trance) houden en of ze wel eens naar goa-feestjes gaan (zoja: welke?) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ben wel s naar goa-feestjes geweest in Leeuwarden, maar ik vond de muziek (en t publiek) niet zo denderend...de aankleding wel! Veel dingen met blacklight en neon enzo :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik moet toegeven dat ik Goa tot nu toe steeds links heb laten liggen. Op de één of andere manier klnkt Goa een beetje vaag in de oren. Als ik m'n comp weer helemaal in orde heb zal ik es wat Goa downen en je mijn mening er over geven. Ik weet wel dat je op Shadowzone wat Goa CD's kan downen.
GReeTZ |
|
|
| MetzZ_!! |
| Wil iemand ff wat voorbeelden geven, dan weet ik ook waarover het gaat:conf: |
|
|
| magrec |
| volgens mij geeft eye-riz zelf goa feessies....NEXUS? |
|
|
| Blik |
| Goa is niet echt mijn stijl, maar het klinkt soms wel goed |
|
|
| moogwai |
Ik weet eigenlijk niet eens wat Goa en zo is... dus ik kan er niet over oordelen.
Of kun je de Lost Treasure Serie GOA noemen ???
Ik heb pas een keer Lost Treasures 3: Creatures Of The Deep mixed by DJ Tiesto gecheckt en ik vond er niks aan... maar drie nummer of zo vond ik ok. |
|
|
| raoel |
Ik heb eigenlijk ook niet echt een helder beeld van wat GOA in houdt :)
Als iemand da is ff uitlegd, of een sample geeft. |
|
|
| Eye-Riz |
Nee, wij geven niet specifiek goa-feestjes. We (en dan heb ik het over UP et moi) draaien het wel, alleen dan niet alleen maar. Ben meer into trance en progressive omdat ik veel goa tegenwoordig te hard vind (tenminste, dat wat ik hoor.)
Voorbeelden van wat goa genoemd zou kunnen worden (ja, sorry, ik ben nog steeds niet goed in muziek indelen in hokjes, maar ik zal het proberen) zijn labels als Flying Rhino, Transient, Dragonfly, Nephilim, Blue Room en uh.... ff nadenken :rolleyes: daar blijft het even bij, ben ook nog eens niet goed in namen :D
Binnen de goa zijn ook weer bepaalde stromingen, maar daar ben ik niet echt heel erg van op de hoogte. Ik weet alleen per nummer of ik iets mooi vind of niet (is ook zo het geval met trance, techno, progressive en acid).
Probeer eens deze nummers op te zoeken:
Diablo (kzou niet weten van wie) op Flying Rhino
(W)Omen (kzou niet weten van wie) op Flying Rhino
Man With No Name - maakt niet uit welk nummer (is veel te vinden op Audio Galaxy)
En meer weet ik nou weer niet natuurlijk :clown:
Dat zijn wel dingen die makkelijk te diggen zijn als je van trance houdt, maar nog niet zo into goa bent... |
|
|
| Gekhous |
goa = wel lekker om op te relaxen vind ik...
Infected Mushroom was nog niet genoemd... Atmos ken ook fijn zijn, blabla je kent het wel :) |
|
|
| Eye-Riz |
| bedankt voor de aanvulling Gekhous, hihi! ;) |
|
|
|
|