|
Magrec, van harte!!
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Prettige verjaardag en een fijne dag!!!! :) (oei, standaard zin hihi)
Gelijk voor je rijbewijs, of niet? Ennu..wanneer is t feestje??? :D
dus.... GEFELICITEEEEEEEERD!! |
|
|
| Henkie_henk |
Congrats man!!
Mooi dat roze.. :) Net mijn shirtje lol.. |
|
|
| magrec |
TNX...ik keek vanochten hier bij wie er jarig waren en mijn naam stond er niet bij bleek dat ik mijn geboortedatum niet had ingevuld :(
Waar zal dat feestje nu zijn....hmm zaterdag....
KREMLIN
Met junkie XL natuurlijk........FEESTUHHHHHHHHHHHHHH
en ja ga meteen aan mijn rijbewijs beginnen...eerst mijn lesrooster hebben....... |
|
|
| -=WVG=- |
Gefeliciteerd jongen !
       |
|
|
| DJ_Massive |
eey gefeliciteerd gozer
:cool: :cool: :cool: |
|
|
| Blik |
| gefeliciteerd jongen, veelp plezier in de Kremlin zaterdag |
|
|
| HiGH_NrG |
| Congrats d00d! Lekker feesten zaterdag! :D |
|
|
| Glaniskanis |
gefeliciteerd he jongen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
Ja ook flappie namens mij
en een kus van mun moeder :D |
|
|
| Dj Alpha |
Gefeliciteerd knul :D
Nog vele jaren (op dit forum) :p:p:p |
|
|
| TranceFool |
| Gefeliciteerd gozer, dat je nog maar lang een TrancEaddict mag blijven :D:D |
|
|
| magrec |
IK WIL JULLIE ALLEMAAL BEDANKEN VOOR DEZE ONTROERENDE FELICITATIES SNIK :)
trouwens heb ook als kadootje gekregen een keertje op de guestlist van the Q in zwolle :D ASTRID here i come :D |
|
|
|
|