|
GRATTIS St_Andrew
|
View this Thread in Original format
| GyLLe |
GRATTIS
På 18 års dagen!!!!
eller är jag helt ute å cyklar??? |
|
|
| JayBee |
| quote: | | eller är jag helt ute å cyklar??? |
nä du verkar åka bil. för jag minns att det var kring denna tid han fyllde år :)
grattis, nu är du inte ett barn längre utan en ungdom hehe :) puss och kram! |
|
|
| lonne |
| Grattis, nu kan du handla folkbira och cigg!:p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by lonne
Grattis, nu kan du handla folkbira och cigg!:p |
exakt... wooooooooooooooooooooooooot :stongue:
grattis iallafall :) |
|
|
| ShyTrance |
| grattis igen :) :D |
|
|
| Glorie |
GRATTIS ERIK!
Ha en riktigt bra dag!! vädret hade du ju iaf tur med ;) |
|
|
| Dioxys |
| gratulerar mannen! ha en fet födelsedag! :) |
|
|
| dj_hysterix |
| JÄTTEGRÄTTIS!!!!! =D |
|
|
| Amnezia |
Grattis igen...hehe rätt datum denna gång å allt:p :p
have ö najs daj..cya on the pub:cool: ;) |
|
|
| Laszlo |
| Kångrättulesjåns :) |
|
|
|
|