return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Iemand Hellup mij please!!!
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Al een paar maanden hoor ik een nummer op ID-T radio en ik wil echt de naam van t nummer weten... Ik hoorde t zelfs op Trance Energy en 4-elements.
Ik heb een klein stukje nagepingeld, hopelijk worden jullie er wijzer uit want ik zou t niet meer weten:conf:
tango
waar is dat nagepinglede stukje dan? :rolleyes:

grtz,
TNG
Dj Alpha
Sorry, mn PC krijgt kuren, alles loopt vast en gaat slooohooom...
Hier de attachment:
Blik
ehh DJ Jean - Lift me UP (Barthezz remix)

dat is het enige wat ik er uit op kan maken
tango
Volgens mij is dit een nieuwe tune van rank1. Hij zit in de live-set @ Sensation. Het is alleen nog een ID. Probeer die set maar es te downen en dan effe luisteren op 14:40.....

grtz,
TNG
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Blik
ehh DJ Jean - Lift me UP (Barthezz remix)

dat is het enige wat ik er uit op kan maken


Oow ja, ik was vergeten hoe t nummer heette :) Wat stom van mij haha :D

----------------------------------------

Nu serieus, t nummer schijnt van "Layo & Bushwacka" te zijn. Zeker weet ik het niet, wat ik wel zeker weet is dat Michel de Heij het nummer draaide op 4 elements.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement