return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
mixproggie
View this Thread in Original format
After8
Wie weet ff een leuk proggie om te mixen met je mp3tjes
atomix en mixmeister ken ik al maar ikvin ze nieso:(
HiGH_NrG
Verder zijn er volgens mij nie zoveel opties over dan...want ik ken nl. alleen maar die 2..en verder nada noppes nixx...

Misschien ff een search met altavista.nl of google.com? ;)
raoel
Het beste mix proggie is zonder twijfel.

VTT

Dat staat voor Virtual TurnTabels
Misschien niet het makkelijkste om te mixen. Al kun je na een half uurtje oefenen al heel wat.

Maar het gave van VTT ten op zichte van alle andere mixproggies is dat het het meest de werkelijkheid nadert.

Ik weet zo niet waar je het kan downen.
Heb je interesse???

Stuur me dan ff een mail / PM of reply hier maar ff. Zal ik um wel op mijn server zetten.
After8
het enige vervelende vin ik dat je geen bass enzo kan regelen
maar ik ff checken voor die virtual turntables als ik em niet kan vinden hoor je t wel!:) :) :)
AFTERNATIVE
raoel ,ik wil dat VVT wel graag hebbe ,dat atomix vinik niet zoveel ,je kan bijna nix doen ermee ,enige voordeel is dat beat matchen,dus zou je het hier plz ff willen zette
Trancetunnel
Virtual TurnTables, hahaha
als jullie die goed vinden kennen jullie zeker BPM-studio niet.
Die kost in de winkel iets van 900,- of zo en is ook te verkrijgen met een los console zodat je alles buiten je pc om kunt regelen.
Ik zag laatst een discotheek waar ze BPM ook gebruikten naast hun reguliere apparatuur.
Ik vind het in elk geval de allerbeste, ik heb er verschillende getest, maar BPM studio is het beste als je mijn mening vraagt.
AFTERNATIVE
ik weet ook niet ofk VVT goed vin ,maar kwil het gewoon ff teste. volges mij had ik dat bmp studio pas geprobeerd ,kvon het niet zo goed(Of snapte het gewoon niet)
TranceFool
Ik geloof dat Traktor heeel erg goed en professioneel is. Heb het nooit gebruikt. Je hebt hier namelijk 2 geluidskaarten voor nodig. IS wel erg duur en geloof ook redelijk groot proggie, dus misschien kan je het ergens vandaan plukken :)
Supreme Theory
Ik heb een demoversie van BPM studio pro gedowned.

Werkt perfect!

weet iemand waar ik de keyregeditor kan vinden voor v. 4.

kan halen?
HiGH_NrG
www.astalavista.box.sk voor alle cracks, serials...etc etc

Supreme Theory
daar heb ik al gekeken......helaas!

Staan verschillende regkeyeditors.

Alleen niet voor bpm studio pro 4.105
WTB
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik geloof dat Traktor heeel erg goed en professioneel is. Heb het nooit gebruikt. Je hebt hier namelijk 2 geluidskaarten voor nodig. IS wel erg duur en geloof ook redelijk groot proggie, dus misschien kan je het ergens vandaan plukken :)

Je hebt voor Traktor niet persé 2 geluidskaarten nodig, je kunt het programma ook instellen op 2x mono. Je kunt dan door je ene speaker de mix horen en door de andere deck B. Je hebt hier waarschijnlijk alleen wat aan als je de mix opneemt, dan hoor je namelijk alleen de mix en volgens mij in stereo. Andere handige dingen van Traktor zijn de fade-in, fade-out en loop punten. Het programma is maar 7 mb maar niet makkelijk te krijgen (op astalavista.com was niets te vinden), ik heb het met WinMX gedownload.

WTB.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement