|
Willliam_Orbit_-_Adagio_For_Strings__Tiesto_Remix-Promo_CDR-2004-TGX ס-ו-ף ס-ו-ף!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
נראה לי זה חרוש
April, 01 |
|
|
| skelz |
הממ..
שחר, על מה אתה מדבר בדיוק?
חחח |
|
|
| skelz |
אה.. זה חחחחחחח
נחמד..
אבל למה לפתוח על זה טרד?
ועוד אחרי זה אתם בוכים שיש פה ספאם רציני
מודים!!!!!
ובמקרה הזה
מוד!!!!
הממ
^*[CLOSED]*^ ! |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחחח אני רואה האמנת דודו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולא צריך שחן יתאמץ
גם ככה אני ימחק את זה מחר |
|
|
| skelz |
האמנתי?
פחחחחח
למען האמת
זה דומה יותר ל.. התפלאתי
אפילו לא בדקתי אם זה אמיתי כי עשית פאשלה :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
האמנתי?
פחחחחח
למען האמת
זה דומה יותר ל.. התפלאתי
אפילו לא בדקתי אם זה אמיתי כי עשית פאשלה :) |
חחחחחחח דודו תחרטט למישהו שלא מכירתך
האמנת :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
חח ימנייק :) |
חחחחחחחחחחח האמנת אחי? |
|
|
| Segev |
| אני האמנתי למעשה גם חשבתי לפתוח כמוך על אותו טראק :D |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחחחחחחחח אנחנו עוד בקטנה
מעניין מה כל ההולנדים יגידו שיראו שרשמתי שזה והטראק של צ'ופי ועוד כמה יצאו לחנויות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
מילה תעשה איזה טאג נורמלי....
מזה החרא הזה.. :) |
|
|
|
|