return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Första April -tråden (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
^^^ Hahaha...:haha: den var fan bra! Det är verkligen sånt som kan förgylla en tråkig vardag :)
WhiteRussian
Den här tyckte jag var rätt kul, gick nästan på det också, ;)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=2
Funfrock
http://file.sugarqube.com/Cards/jbl...swf?PL=L400x300 :D
jeremy1984
http://www.webhallen.com/prod.php?id=27568 :p
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Blev utsatt för ett Aprilskämt tidigare idag... mer ett practical joke.



lol . det var rätt svårt att stanna tyst här på jobbet när jag läste det här :D den var riktig bra hehe :) hoppas att du lyckas slå tillbax nån gång :p
Vizay
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Den här tyckte jag var rätt kul, gick nästan på det också, ;)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly....ousRenderType=2


de där va nog bästa aprilskämtet bland tidningarna, så klockrent :)

sen va ju stefans i en klass för sig, e så dom riktiga aprilskämten ska va imo :)
beaversweede
quote:
Originally posted by jofawe
http://www.expressen.se/index.jsp?a=121305
(Expressens nätupplaga)


den här var ju helt klart bäst..

"Kanel i kylaren
- Ett tag kom det in flera bilar i veckan som var rejält åtgångna efter det att ägarna gjort som Bosse. En person hade haft kanel i kylaren, något som ledde till att det svällde och den täpptes igen. När bilen rullade in på verkstaden luktade det nybakt, säger Peter Karlsson på Verkstan i Odensala utanför Märsta."

:stongue: :stongue: :stongue:
Glorie
trots att jag bara läste första posten i swampers meddelande och inte ens följde länken, gick jag på det :p

mera skämt här och här också :stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
trots att jag bara läste första posten i swampers meddelande och inte ens följde länken, gick jag på det :p

mera skämt här och här också :stongue:
BAAAHHHAAAA HAAAA KLOCKREN den med Ryanair ! :stongue:
Snorungen ser så rolig ut
SteveTranz4ever
quote:
Taget från T.NU

A young husband called up the DJ, asking him to play this prank on his wife for fun. The couple had just bought a new house and had a new baby. This is a recording of the radio DJ pretending to be the husband's boss, calling to apologize to the wife for firing the husband at this bad time. Be sure to pay special attention to the last line spoken by the wife.

http://www.primepuzzle.com/leesligh...llgonewrong.mp3



:wtf: :disbelief

jofawe
det verkar som om gmail inte är en blúff!!
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
det verkar som om gmail inte är en blúff!!


http://www.aftonbladet.se/vss/teleg...5_852__,00.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement