|
Lisa Lashes suomeen!!!!
|
View this Thread in Original format
| philly_FIN |
Trinity meets Loco presents : LISA LASHES (la 24.4.2004)
paikkana nosturi... :tongue3 |
|
|
| digitalbeat666 |
| doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä... |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä... |
Saattaisit pitää, jos pidät Miss Jareastakin. :D
Noiden top chartteja kun seuraa niin tietää ainakin mitä uutta Tidyltä ja Nukleuzilta on tullut. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by digitalbeat666
doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä... |
Sanoisin samaa. Minkälainen on tyyli?? |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Sanoisin samaa. Minkälainen on tyyli?? |
UK-HH :nervous: |
|
|
| BetaFactory |
| Sitten olisi jopa pitänyt uskaltaa arvata, koska kuulosti vähän hard housemaiselta. UK hard house voi olla ihan ok silloin tällöin. |
|
|
| BetaFactory |
| Mikä oli tuon HH-mimmin nimi, joka soitti Sundissential-bileissä Helsingissä (2001?)? |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Saattaisit pitää, jos pidät Miss Jareastakin. :D
Noiden top chartteja kun seuraa niin tietää ainakin mitä uutta Tidyltä ja Nukleuzilta on tullut. |
no oon kuunnellu Jarealta yhen mixsetin, kyllä Jarean musaa tanssii mutta ei sitä jaksa monesti kuunnella kun on aika mättöä. Kuuntelen mieluummin Daft Punkia, Prodigya ja Aphex Twinia. Oiskohan niin että jotku artistit tekevät pelkästään tanssittavaa musaa (hard trance) ja jotkut sekä tanssittavia että kuunneltavia biisejä.
No menipäs taas vähän aiheesta sivuun... |
|
|
| syko |
| eipäs tule lisa vielä suomeen :nervous: toivottavasti lähiakoina |
|
|
| philly_FIN |
Trinity Meets Loco Present : Lisa Lashes In Helsinki @maestro 9.6.2004
tässä uusi aika millon Lisa suomessa, päivä on keskiviikko johtuen siitä että Lisalla kaikki viikonloput buukattu tälle kesälle jo,
mutta kyseessä on sen verran kovan typy tykittämään että ainakin itse aion olla paikan päällä :gsmile: |
|
|
| BetaFactory |
| Minkälainen paikka on Maestro, Hki? |
|
|
|
|