return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Lisa Lashes suomeen!!!!
View this Thread in Original format
philly_FIN
Trinity meets Loco presents : LISA LASHES (la 24.4.2004)

paikkana nosturi... :tongue3
digitalbeat666
doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä...
Nuutti
quote:
Originally posted by digitalbeat666
doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä...


Saattaisit pitää, jos pidät Miss Jareastakin. :D
Noiden top chartteja kun seuraa niin tietää ainakin mitä uutta Tidyltä ja Nukleuzilta on tullut.
BetaFactory
quote:
Originally posted by digitalbeat666
doh, tutun kuulonen nimi mutta en muista mistä...


Sanoisin samaa. Minkälainen on tyyli??
Nuutti
quote:
Originally posted by BetaFactory
Sanoisin samaa. Minkälainen on tyyli??


UK-HH :nervous:
BetaFactory
Sitten olisi jopa pitänyt uskaltaa arvata, koska kuulosti vähän hard housemaiselta. UK hard house voi olla ihan ok silloin tällöin.
BetaFactory
Mikä oli tuon HH-mimmin nimi, joka soitti Sundissential-bileissä Helsingissä (2001?)?
digitalbeat666
quote:
Originally posted by Nuutti
Saattaisit pitää, jos pidät Miss Jareastakin. :D
Noiden top chartteja kun seuraa niin tietää ainakin mitä uutta Tidyltä ja Nukleuzilta on tullut.


no oon kuunnellu Jarealta yhen mixsetin, kyllä Jarean musaa tanssii mutta ei sitä jaksa monesti kuunnella kun on aika mättöä. Kuuntelen mieluummin Daft Punkia, Prodigya ja Aphex Twinia. Oiskohan niin että jotku artistit tekevät pelkästään tanssittavaa musaa (hard trance) ja jotkut sekä tanssittavia että kuunneltavia biisejä.
No menipäs taas vähän aiheesta sivuun...
syko
eipäs tule lisa vielä suomeen :nervous: toivottavasti lähiakoina
philly_FIN
Trinity Meets Loco Present : Lisa Lashes In Helsinki @maestro 9.6.2004

tässä uusi aika millon Lisa suomessa, päivä on keskiviikko johtuen siitä että Lisalla kaikki viikonloput buukattu tälle kesälle jo,
mutta kyseessä on sen verran kovan typy tykittämään että ainakin itse aion olla paikan päällä :gsmile:

BetaFactory
Minkälainen paikka on Maestro, Hki?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement