|
בומבמלה
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
מישו הולך?
וסתם בכלליות מתם עושים בחופש.... מישו יורד לאילת? |
|
|
| ronsh |
לפני כמה שעות חזרתי מאילת...
היתי שם שבוע מיום ראשון עד היום (חמישי)
בכל אופן...היה נחמד לא יותר מזה
כמעט ולא היה אנשים בגילי
רק ילדים בני 14-16 וזקנים
ורק לקראת סוף שבוע העיר התמלאה אנשים יותר מבוגרים |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני שם רוב הסיכויים ;)
למישהו יש מושג לגבי האומנים שמופיעים?
שנה שעברה היו כמה נחמדים... |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by ronsh
לפני כמה שעות חזרתי מאילת...
היתי שם שבוע מיום ראשון עד היום (חמישי)
בכל אופן...היה נחמד לא יותר מזה
כמעט ולא היה אנשים בגילי
רק ילדים בני 14-16 וזקנים
ורק לקראת סוף שבוע העיר התמלאה אנשים יותר מבוגרים |
באיזה מלון היית? |
|
|
| Sm0keMachine |
אני יורד לאילת ב15-17 (בסופש אחרי פסח)
לבומבמלה אני כנראה לא ילך..
אבל אני יודע שרון הולך (שכחתי את הניק שלו פה) :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
חברים שלי מהבסיס כנראה הולכים...
נראה אולי נקפוץ
ולשם שינוי..לא בגלל המוזיקה:D |
|
|
| Gil Shwarts |
עזבו בומבמלה!!
רייבאולושןןןןן לפרצווףףףףףףףףףף |
|
|
| coby |
| אני ויוב נהייה בבומבמלה |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
באיזה מלון היית? |
קלאב הוטל...
מלון חמוד
היה לי לשם דיל בן זונה
אבל היו שם רק זקנים או הורים עם ילדים קטנים
חפיף...היה בן זונה
עשינו טיול טרקטורונים וגם לקחנו סירת מנוע שמנו דלק והיינו איזה שעה וחצי בים עם אבובים ושטויות
היה סופני |
|
|
| -CosmicFire- |
אוטומוטור!!!!
זה מה שאני בעקרון הולך לעשות חח :}
לעשות שם ביד על כמה מכוניות |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אוטומוטור!!!!
זה מה שאני בעקרון הולך לעשות חח :}
לעשות שם ביד על כמה מכוניות |
אני מקווה שכשתגמור בניגוד למקובל יצא לך שמן מנועים...:rolleyes: |
|
|
|
|