return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בומבמלה
View this Thread in Original format
AnthemFreak
מישו הולך?

וסתם בכלליות מתם עושים בחופש.... מישו יורד לאילת?
ronsh
לפני כמה שעות חזרתי מאילת...

היתי שם שבוע מיום ראשון עד היום (חמישי)

בכל אופן...היה נחמד לא יותר מזה

כמעט ולא היה אנשים בגילי
רק ילדים בני 14-16 וזקנים

ורק לקראת סוף שבוע העיר התמלאה אנשים יותר מבוגרים
DJ-Kreing^^
אני שם רוב הסיכויים ;)

למישהו יש מושג לגבי האומנים שמופיעים?
שנה שעברה היו כמה נחמדים...
DjChook
9-11
אני שם :)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by ronsh
לפני כמה שעות חזרתי מאילת...

היתי שם שבוע מיום ראשון עד היום (חמישי)

בכל אופן...היה נחמד לא יותר מזה

כמעט ולא היה אנשים בגילי
רק ילדים בני 14-16 וזקנים

ורק לקראת סוף שבוע העיר התמלאה אנשים יותר מבוגרים


באיזה מלון היית?
Sm0keMachine
אני יורד לאילת ב15-17 (בסופש אחרי פסח)

לבומבמלה אני כנראה לא ילך..
אבל אני יודע שרון הולך (שכחתי את הניק שלו פה) :D
KosmiK-G8
חברים שלי מהבסיס כנראה הולכים...
נראה אולי נקפוץ
ולשם שינוי..לא בגלל המוזיקה:D
Gil Shwarts
עזבו בומבמלה!!
רייבאולושןןןןן לפרצווףףףףףףףףףף
coby
אני ויוב נהייה בבומבמלה
ronsh
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
באיזה מלון היית?


קלאב הוטל...

מלון חמוד
היה לי לשם דיל בן זונה
אבל היו שם רק זקנים או הורים עם ילדים קטנים

חפיף...היה בן זונה
עשינו טיול טרקטורונים וגם לקחנו סירת מנוע שמנו דלק והיינו איזה שעה וחצי בים עם אבובים ושטויות

היה סופני

-CosmicFire-
אוטומוטור!!!!

זה מה שאני בעקרון הולך לעשות חח :}
לעשות שם ביד על כמה מכוניות
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אוטומוטור!!!!

זה מה שאני בעקרון הולך לעשות חח :}
לעשות שם ביד על כמה מכוניות


אני מקווה שכשתגמור בניגוד למקובל יצא לך שמן מנועים...:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement