return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סופ"ש מוטרף בהולנד ! ! (יום המלכה)
View this Thread in Original format
markfeldman
אז ככה:

אני יודע שהפורום הזה לא מי יודע מה משתף פעולה (חוץ מגיל אבל הוא נוסע ל-MAYDAY)

אבל אולי... יכנס איזה צדיק אחד...

בסופ"ש של ה-29.4-1.5 הולנד מציינת את "יום המלכה"

לכבוד זה מארגנים ביום חמישי 29.4 מסיבה במועדון האקסטרה לארג':

ליין אפ:

ARMIN VAN BUUREN ! ! !

MIKE ! ! ! !

MARKUS SCHULTZ ! ! !

PERRY O'NEIL ! ! !

THE FREAK ! ! !

ועוד כמה די ג'ייז מקומיים...

ביום שישי 30.4 מתרחשת מסיבה באחד הרחובות הגדולים של אמסטרדם בניצוחו של:

JOAHN GIELEN ! ! ! ! !

עפ"י מיטב ידיעתי המסיבה היא חינם כמובן...

ישנם כבר חבילות המוצעות לרכישה (סדר גודל של 2500 ש"ח + עם אופציה להוזלה)

המחיר לא כולל כניסה למסיבה...

שאלת המיליון דולר:

מי רציני ומוכן להשקיע ?
Flotser
נראה לי השקעה גדולה מדי בשביל מה שזה נראה,
זה כמו שבארץ יש את
"יום האצמעות"
גל הדיג'ייז והיוצרים המקומיים מופיעים באיזה מועדון עם שם

יכול להיות שארמין יעלה ל40 דקות וילך או לא יודע... מילא איזה פסטיבל טראנס גדול כמו טראנס אנרג'י או סנסיישן או משהו בסגנון זה חוויה של פעם בחיים... אבל לא איזה מסיבה במועדון ליום המלכה.. :)

אבל זה רק דעתי
:p
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
אני יודע שהפורום הזה לא מי יודע מה משתף פעולה (חוץ מגיל אבל הוא נוסע ל-MAYDAY)


לא נכון!!!

מה גיל כבר חזר מאיביזה
?

:stongue:
markfeldman
ארמין וכל הגדולים הולכים לנגן לפחות איזה 3 שעות כל אחד (כמו באירוע הקודם שלהם)

במסיבה יש כמה אולמות...

וגיל עוד לא נסע, וזה לא לאיביזה זה לגרמניה.
markfeldman
תראו מה הפסדנו !!! ועוד בחינם !!!!

אינעל העולם שלכם !

12.00 - 13.00: Mike van Loon (Hed Kandi)
13.00 - 14.00: 4N - (4N Urban Music)
14.00 - 15.00: Johan Gielen (Lift off)
15.00 - 16.00: Ferry Corsten (Worldtour)
16.00 - 17.00: Ricky Rivaro (True house music)
17.00 - 18.00: Armin van Buuren (A state of trance)
18.00 - 19.00: Dj Luna & Rogier (Q-dance)
19.00 - 20.00: Lucien Foort (Slice)
20.00 - 21.00: Michel de Hey (Hey Tech)

בא לי למות......
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
וגיל עוד לא נסע, וזה לא לאיביזה זה לגרמניה.



הוא כבר טס

אתמול הוא טס
markfeldman
quote:
הוא כבר טס


טס למקום הלא נכון !

תאמינו לי כמה ניסיתי לשכנע אותו לנסוע להולנד, לא עזר !

סעמקקקקק
cluBBer
quote:
Originally posted by cluBBer
לא נכון!!!

מה גיל כבר חזר מאיביזה
?

:stongue:


חשבתי שמדברים על גיל אחר
מצטער
TTman
quote:
Originally posted by cluBBer
חשבתי שמדברים על גיל אחר
מצטער



שוורץ טס לאיביזה?
Black-Dragon
אנשים זה התחילללל פשוט מטוררףףף
תתחברו ל
ETS GLOBAL RADIO
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement