|
סופ"ש מוטרף בהולנד ! ! (יום המלכה)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
אז ככה:
אני יודע שהפורום הזה לא מי יודע מה משתף פעולה (חוץ מגיל אבל הוא נוסע ל-MAYDAY)
אבל אולי... יכנס איזה צדיק אחד...
בסופ"ש של ה-29.4-1.5 הולנד מציינת את "יום המלכה"
לכבוד זה מארגנים ביום חמישי 29.4 מסיבה במועדון האקסטרה לארג':
ליין אפ:
ARMIN VAN BUUREN ! ! !
MIKE ! ! ! !
MARKUS SCHULTZ ! ! !
PERRY O'NEIL ! ! !
THE FREAK ! ! !
ועוד כמה די ג'ייז מקומיים...
ביום שישי 30.4 מתרחשת מסיבה באחד הרחובות הגדולים של אמסטרדם בניצוחו של:
JOAHN GIELEN ! ! ! ! !
עפ"י מיטב ידיעתי המסיבה היא חינם כמובן...
ישנם כבר חבילות המוצעות לרכישה (סדר גודל של 2500 ש"ח + עם אופציה להוזלה)
המחיר לא כולל כניסה למסיבה...
שאלת המיליון דולר:
מי רציני ומוכן להשקיע ? |
|
|
| Flotser |
נראה לי השקעה גדולה מדי בשביל מה שזה נראה,
זה כמו שבארץ יש את
"יום האצמעות"
גל הדיג'ייז והיוצרים המקומיים מופיעים באיזה מועדון עם שם
יכול להיות שארמין יעלה ל40 דקות וילך או לא יודע... מילא איזה פסטיבל טראנס גדול כמו טראנס אנרג'י או סנסיישן או משהו בסגנון זה חוויה של פעם בחיים... אבל לא איזה מסיבה במועדון ליום המלכה.. :)
אבל זה רק דעתי
:p |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני יודע שהפורום הזה לא מי יודע מה משתף פעולה (חוץ מגיל אבל הוא נוסע ל-MAYDAY)
|
לא נכון!!!
מה גיל כבר חזר מאיביזה
?
:stongue: |
|
|
| markfeldman |
ארמין וכל הגדולים הולכים לנגן לפחות איזה 3 שעות כל אחד (כמו באירוע הקודם שלהם)
במסיבה יש כמה אולמות...
וגיל עוד לא נסע, וזה לא לאיביזה זה לגרמניה. |
|
|
| markfeldman |
תראו מה הפסדנו !!! ועוד בחינם !!!!
אינעל העולם שלכם !
12.00 - 13.00: Mike van Loon (Hed Kandi)
13.00 - 14.00: 4N - (4N Urban Music)
14.00 - 15.00: Johan Gielen (Lift off)
15.00 - 16.00: Ferry Corsten (Worldtour)
16.00 - 17.00: Ricky Rivaro (True house music)
17.00 - 18.00: Armin van Buuren (A state of trance)
18.00 - 19.00: Dj Luna & Rogier (Q-dance)
19.00 - 20.00: Lucien Foort (Slice)
20.00 - 21.00: Michel de Hey (Hey Tech)
בא לי למות...... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
וגיל עוד לא נסע, וזה לא לאיביזה זה לגרמניה. |
הוא כבר טס
אתמול הוא טס |
|
|
| markfeldman |
טס למקום הלא נכון !
תאמינו לי כמה ניסיתי לשכנע אותו לנסוע להולנד, לא עזר !
סעמקקקקק |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by cluBBer
לא נכון!!!
מה גיל כבר חזר מאיביזה
?
:stongue: |
חשבתי שמדברים על גיל אחר
מצטער |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by cluBBer
חשבתי שמדברים על גיל אחר
מצטער |
שוורץ טס לאיביזה? |
|
|
| Black-Dragon |
אנשים זה התחילללל פשוט מטוררףףף
תתחברו ל
ETS GLOBAL RADIO |
|
|
|
|