|
Welkom Mischa..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by MischaJonker
Ohja, ff over die vergelijking met Amber. Wist dus ff niet wie dat was, maar heb het even gechecked: nou ik heb ook een foto met armin ennuh ik heb ook een website, maar die van mij is niet roze met bloemetjes, qua muziek zal het denk ik wel verder overeenkomen ja. |
amber is leuk :D
en als snuggle de vgl maakt van jou met amber dan zal je wel een leuke jongen zijn :D
dus ......... => welkom ;) |
|
|
| Jappio |
| hebben we hier niet een andere thread voor :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
hebben we hier niet een andere thread voor :rolleyes: |
Ja ja ja ja! Maar als ik niet zo'n thread had gemaakt had hij het niet gedaan :) Sorry? (k) |
|
|
| New Wave |
Die bram die lapt alle regels aan zijn aars!
Bannen die lijer! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by MischaJonker
deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen... |
:D Mooi verhaal idd :D . Heeft ze d'r haar al geverfd om herkenning te voorkomen de 17de :p ?
Oja, welkom enzo. |
|
|
| Asperge |
Welkom dan maar he!
+1:p |
|
|
| TranceZoner |
| Jaaaaaaaaaaaaa, Welkom! |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by MischaJonker
deze dingen laat ik over aan mijn vriendin... ik noem een zekere donderdagavond vorige week bij de bijenkorf.. ahem. misschien moet je jan ff vragen... |
Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording...
Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache...
Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Mischa een soort Amber??? Valt wel mee. Zn vriendin is meer een soort Amber in wording...
Je moet dr iig vaker meenemen Mischa, want die zekere donderdagavond bij de bijenkorf was toch wel heel erg lache...
Maarre heeft ze dr haar nou al geverfd, want Armin is het echt niet vergeten de 17e. |
He Lynxx, jij woont ook in Enschede? Wist ik (volgensmij...) niet! :)
Maar Mischa, wanneer kom je nou met Franny (en Bas) een keer naar Den Haag? Had ik met Oud&Nieuw met Franny afgesproken! :p |
|
|
| Lynxx |
Jaja, ik woon ook in Enschede. Nog niet zo heel lang hoor, kom oorspronkelijk wat meer uit het midden van Nederland, het altijd gezellige Spakenburg...
Oja, iedereen die ook in de buurt van E'de woont moet donderdag 8 april even naar de 4jaargetijden in Hengelo komen, want dan moet Mischa (hoofdpersoon van deze thread) daar draaien, vanaf 10 uur.
Ook jij BasD, niet stiekum naar Atak gaan, dat kan daarna nog wel... |
|
|
|
|