return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Happy Birthday -arik!!!
View this Thread in Original format
Black-Dragon
מזל טוב גבר גבר סוף סוף משנה קידומת יא תינוק...תגדל כבר תגדל :)
סתם חולה עליך אחי אתה אחד החברים הטובים שלי
יום הולדת שמח והרבה אושר וע-ו-ש-ר וכמובן בריאות ומי יתן לך הרבה חופש מהצבא
"כאילו שאתה ממש טוחן"
אבל בקטנה אתה יודע
אגב כולם מוזמנים היום למסיבה של אריק במועדון ה-מינימי בנמל שזה שייך לטי אל וי
60 ש"ח כניסה
שתייה חינם כל הערב :)

תבואו בהמונכם..
ושוב מזל טוב גבר גבר
Shahar
אחי תעביר תפוסט לטרד השני שעודד פתח...
Black-Dragon
אממ לא נראה לי..זה פוסט שלי לאריק בלבד...
ולא שמתי לב שעודד פתח כבר אבל בכל זאת..
לרומן אני רושם בתרד השני
Flotser
מזל טוב אריק!!

:p
Sniper
מזל טוב אח שלו
HyPeRSoNiC
מזל טוב גבר גבר!!!!!!!!!!!!!!!
TTman
מזל טוב אריק, מזל

:D
arik
תודה חברים!!!
תיהיו בריאים!!!!

כמו שאלי אמר אני עושה את היומהולדת במינימי של ה
TLV
ומי שרוצה שתייה חינם צריך להרשם אצלי
Narcotic Mind
אריק רוצה פרוטקציות

סליחה, קומבינות במטבח בתור מתנה ? :p
KrazyDJs
מזל טוב ישוודי אחד :p

skelz
מזל טוב אריק! :)
Ariels
טוב הינו במיני-מי בהתחלה היתה מוזיקה דווקא בסדר
ואז נכנסה שחורה, צח נרדם, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות
אחרי זה נכנסה מוזיקה שחורה,
הערתי את צח, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות
ואז הדי ג'יי שם כל מיני, האחיות פיק ורוני דואני
אני וצח ברחנו מהמקום, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות

ולסיום
!!!!!!!!! אריק, תפסיק להתחיל עם מכוערות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement