|
Happy Birthday -arik!!!
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
מזל טוב גבר גבר סוף סוף משנה קידומת יא תינוק...תגדל כבר תגדל :)
סתם חולה עליך אחי אתה אחד החברים הטובים שלי
יום הולדת שמח והרבה אושר וע-ו-ש-ר וכמובן בריאות ומי יתן לך הרבה חופש מהצבא
"כאילו שאתה ממש טוחן"
אבל בקטנה אתה יודע
אגב כולם מוזמנים היום למסיבה של אריק במועדון ה-מינימי בנמל שזה שייך לטי אל וי
60 ש"ח כניסה
שתייה חינם כל הערב :)
תבואו בהמונכם..
ושוב מזל טוב גבר גבר |
|
|
| Shahar |
| אחי תעביר תפוסט לטרד השני שעודד פתח... |
|
|
| Black-Dragon |
אממ לא נראה לי..זה פוסט שלי לאריק בלבד...
ולא שמתי לב שעודד פתח כבר אבל בכל זאת..
לרומן אני רושם בתרד השני |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אריק!!
:p |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב גבר גבר!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TTman |
מזל טוב אריק, מזל
:D |
|
|
| arik |
תודה חברים!!!
תיהיו בריאים!!!!
כמו שאלי אמר אני עושה את היומהולדת במינימי של ה
TLV
ומי שרוצה שתייה חינם צריך להרשם אצלי |
|
|
| Narcotic Mind |
אריק רוצה פרוטקציות
סליחה, קומבינות במטבח בתור מתנה ? :p |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב ישוודי אחד :p |
|
|
| Ariels |
טוב הינו במיני-מי בהתחלה היתה מוזיקה דווקא בסדר
ואז נכנסה שחורה, צח נרדם, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות
אחרי זה נכנסה מוזיקה שחורה,
הערתי את צח, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות
ואז הדי ג'יי שם כל מיני, האחיות פיק ורוני דואני
אני וצח ברחנו מהמקום, בלאק דרגון עמד כמו אדיוט ליד הבאר
ואריק התחיל עם מכוערות
ולסיום
!!!!!!!!! אריק, תפסיק להתחיל עם מכוערות |
|
|
|
|