|
Dumonde@Borås@Lördag
|
View this Thread in Original format
| Connector |
| Så... vilka kommer och var kan man förfesta? ;) Har några timmars dötid att slå ihjäl innan skiten börjar. |
|
|
| tobo99 |
| i'll be there, ska nog dra ihop lite förfest med SWE_TRANCE... |
|
|
| Connector |
| Får man komma? Vi är 5 goa gubbar som vill förfesta men hittar vi inget ställe så får vi dega på en pizzeria eller nått i 5 timmar :/ |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Connector
Får man komma? Vi är 5 goa gubbar som vill förfesta men hittar vi inget ställe så får vi dega på en pizzeria eller nått i 5 timmar :/ |
Skicka PM till mig så får du "förfestinfo" :) |
|
|
| Connector |
| Gött med förfest... tack boys! :) |
|
|
| Connector |
Lite bilder från festen då....



Lite folk, bra musik... men det var kul :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hur var arrangemanget, ljudet, ljuset, helhetsintrycket ?
Vill få ett bättre hum om dessa "Club Sensation" :gsmile: |
|
|
| Glorie |
| KUL SOM FAEN och träffa er 4 TA's som det faktiskt var ;) 5 med mig :p tobo, SWE_TRANCE, Connector OCH Zappa_ (ny stjärna) jäääääääättegullit att ja å Anna fick komma till Michaels kusin (tror ja de va :p ) på förfest, å jag har skrivit en LÅÅNG partyrapport som ja ska posta länk till alldeles snart ;) Bilder kommer oxå :) har 81 st. :crazy: å lite film :p |
|
|
| tobo99 |
Jag är helnöjd med kvällen, dock så kunde det så klart varit längre. Kul och se Dumonde be de annars hårda vakterna vakterna släppa upp folk för att få autografer :) Ljud va på tok för lågt, när man bad dem höja yrade de om att de va rädda för mätningar. Lasershowen var annars riktigt fet!
Två korta men intensiva timmar med TC och Dumonde som inledde med Tiesto och BT - Love Comes Again och fortsatte sedan med mestadels klassiker som Lange vs Dumonde - Memory och Jurgen Vries - The Theme. Trance Controls set finns redan att hämta på deras sida.
Kul och träffa allt folk men vart tog hårdrockaren vägen? :conf: :p |
|
|
| Glorie |
äh jag orka inte greja me alla bilder...langa upp en del på TC samt partyrapport.
finns de intresse kan ja skicka "förfestbilderna" till de som var där.
här var en skön bild som jag orkade förminska och komprimera dock :p
:D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by Glorie
äh jag orka inte greja me alla bilder...langa upp en del på TC samt partyrapport.
finns de intresse kan ja skicka "förfestbilderna" till de som var där.
här var en skön bild som jag orkade förminska och komprimera dock :p
[IMG.]http://hem.passagen.se/jennylo/ta/meep.txt[/IMG] :D |
Vem är den stilige killen till vänster? ;)
Skicka gärna förfestbilderna till moi [email protected] |
|
|
|
|