|
Winnaar NLTA Mix Contest! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Hey Ei,
Gefeliciteerd man! Ik dacht dat deze winnende set dus van Passiva was :p Die eerste overgang is meesterlijk lekker ongelogen waar.
Ben blij dat we het over het algemeen wel allemaal eens waren. Het juryren was af en toe rommelig, maar zeker leuk om te doen.
En Switch nogmaals bedankt voor het beschikbaar stellen van een vette Server. |
|
|
| Remy D |
| hoi!! Dit moest ik ff doen vanwege smilie!! |
|
|
| Remy D |
:haha: Echt kansloos weer dit, hier kan ik maar weer echt 1 ding uit concluderen en dat is dat er verschrikkelijk aan een paar ballen word gelikt van de "mod" EI!! :haha: "Ohhh "mod" EI je bent zo goed en je moet hier je werk van maken, mag ik nu ik op je gestemt heb een keer aan je piemel zuigen."
Dit is doorgestoken kaart!!! Dit kunnen de heren juryleden gewoonweg niet maken tegenover de andere 21 deelnemers.. Rukkers naaiers!!!
:haha: maar ik wel. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
:haha: Echt kansloos weer dit, hier kan ik maar weer echt 1 ding uit concluderen en dat is dat er verschrikkelijk aan een paar ballen word gelikt van de "mod" EI!! :haha: "Ohhh "mod" EI je bent zo goed en je moet hier je werk van maken, mag ik nu ik op je gestemt heb een keer aan je piemel zuigen."
Dit is doorgestoken kaart!!! Dit kunnen de heren juryleden gewoonweg niet maken tegenover de andere 21 deelnemers.. Rukkers naaiers!!!
:haha: maar ik wel. :D |
Hahahaha Remy, geweldig :D
Wanneer ga je weer een keer mee feesten met ons ? :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahahaha Remy, geweldig :D
Wanneer ga je weer een keer mee feesten met ons ? :D |
Ja dat moet snel weer gebeuren. :D Ik denk wel dat ik naar Mauro ga in de HMH, en omdat je hem vanavond mist kan jij daar dus ook wel heen gaan. :D |
|
|
| MennoB |
Proficiat EI!!
Maar hoe zat het nou met de MP3's en de CD's/Vinyls? :D |
|
|
| Jesse |
| Gefeliciteerd Eieregooie! En alle mensen bedankt die hebben meegeholpen. Tot de volgende mixcontest :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja dat moet snel weer gebeuren. :D Ik denk wel dat ik naar Mauro ga in de HMH, en omdat je hem vanavond mist kan jij daar dus ook wel heen gaan. :D |
Nee, even wat verder met de trein naar het noorden: Tomorrow is dan in de Hemkade. De hele avond technooooooooooooo! |
|
|
| pooley |
grats ei.
you is the man :) |
|
|
| tijs08 |
gefeliciteerd Ruben!
En nou moet je eens snel wat met die 'contacten' gaan doen... :D |
|
|
| moogwai |
Gefeliciteerd Ei! De beste mixen wil ik zeker eens checken.
Waar blijven de tracklisten :) |
|
|
| TranceFool |
Gefeliciteerd Ei!! :)
ben wel benieuwd naar je setje |
|
|
|
|