return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hardstyle Nigth
View this Thread in Original format
jofawe
HARDSTYLE NIGHT I VÄXJÖ!!

Jajamensan, det är Restaurant Sports som anordnar en hardstyle night för oss som ... gillar det ;)

Lördag den 10/4
22.00 - 02.00

info: www.restaurangsports.com

Det är ingen mindre än Dj Rajko som står bakom mixerbordet denna gång och levererar allt från hard, till techtrance!


(jag ska vara där.. hur blir det med dig?)
RebeL9
:eyespop:
ScuL
lol :) jag står på in qontrol på samma dagen :p
Sorrow
Öh..

Liten notis: om det är hardstyle night, och killen spelar allt från hardtrance till techtrance, hur går det ihop?

Hardstyle ingår inte riktigt i den skalan, så att säga.

Petigt, jag vet.. Men det är lite trist för mig själv som t.ex. spelar en del techtrance, men inte hardstyle, om folk går och tror att det är samma sak.
jofawe
för att jag skrev exakt vad de sa att jag skulle skriva.

nåväl, jag vet att det kommer bli ett jäkla drag där :)
Laszlo
Det var som fan. Sänder ju radio tillsammans med musikansvarige på Sports - vi har haft lite planer på att testa något liknande i antingen Sports eller någon anna lokal här i Växjö - dock inte hardcore utan trance, house och i viss mån även techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kvällen" med honom lite närmare på tisdag.

Hardcore = :nervous: :nervous: :nervous:
Men om de lovar att spela så mycket som en timma techtrance så kommer lasseman att infinna sig där. ;)
ScuL
hardstyle != (är inte) hardcore
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
hardstyle != (är inte) hardcore


Oj sorry - givetvis inte. Är inte så van vid att stiga upp klockan nio på morgonen. :)

Men om Hardcore är :nervous: :nervous: :nervous:
så är hardstyle :nervous: :nervous:

;)
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Det var som fan. Sänder ju radio tillsammans med musikansvarige på Sports - vi har haft lite planer på att testa något liknande i antingen Sports eller någon anna lokal här i Växjö - dock inte hardcore utan trance, house och i viss mån även techno - ska kolla upp detta med "hardcore-kvällen" med honom lite närmare på tisdag.

Hardcore = :nervous: :nervous: :nervous:
Men om de lovar att spela så mycket som en timma techtrance så kommer lasseman att infinna sig där. ;)



Är det Rajko du sänder med eller?
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Är det Rajko du sänder med eller?


Nej, Pedda (Peter någonting). Jag har för mig att han var musikansvarig på Sports.

jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Nej, Pedda (Peter någonting). Jag har för mig att han var musikansvarig på Sports.



aah.. pedda ja, jo han var nog det innan tror jag.. Halv-Kraftig kille i sina bästa år?
Endre
quote:
Originally posted by RebeL9
:eyespop:


hah, alltid lika road av din ironi ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement