return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Norsk Nrk: "SMILET I ØYET"
View this Thread in Original format
Trancenorway
Hei, Vet ikke om jeg kan få noe hjelp her, men jeg prøver. Lørdag kveld gikk denne dokumentaren på NRK1, det ble spilt ein kjent trance riff flere ganger i programmet og gjennom hele rulleteksten, men eg fikk ikke tak i hva låt det var. Den har stått fast i hodet mitt siden da. Håper det er noen nordmenn innom her, siden vi ikke har eget forum:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement