return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
De Uithof in Den Haag fikt af.....
View this Thread in Original format
SnuggLe
De Uithof, een soort sportcentrum in Den Haag, is aan het fikken. En behoorlijk hard ook! Reed net naar huis, je kon het echt overal zien.
Even op dak bij ons wat foto's gemaakt:




FILMPJE!

Site uithof: http://www.deuithof.nl/

Fok: http://frontpage.fok.nl/nieuws/40141

Heeft een half uur gefikt. Foto's zijn van 16:55, 17:05 was het uit.
Wel apart dit... redelijk lompe fik!

Greetz,
SnuggLe



EDIT: Hoeruh, had ze wel mogen resizen. Sorry!!!!!!!!!!!! Geen tijd voor, moet weg :(
jp
Ramp toerist :whip:

Zeker alles zelf aangestoken he :toothless
New Wave
Mjwha, zag het net op RTL~Z.
Hopen dat het meevalt.
Volgende keer het Ado stadion ;)
MaGiK54
El Qaida :toothless
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
De Uithof, een soort sportcentrum in Den Haag, is aan het fikken. En behoorlijk hard ook! Reed net naar huis, je kon het echt overal zien.



Tis een overdekt schaatscentrum, ski-park, kartbaan en klimwanden.
BaRTeZ
zo das zonde!
Kort maar krachtige brand zo te horen
MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiK54
El Qaida :toothless


Stel kansloze dildos in de tram van me moeder, die wisten te vertellen dat de explosies door bommen waren veroorzaakt. Welke domme terrosist gaat er nou op maandagmiddag als er geen hond aan het skieeen/schaatsen is een bom laten exploderen, denk na mensen. Zo zie je maar weer hoe snel mensen weer conclussie trekken.
franzelare
jij bent toch wel wat gewend als oud campus bewoner ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
jij bent toch wel wat gewend als oud campus bewoner ;)


Toen zat ik in China schat :D
Chicane
Kon dat zooitje niet een paar maanden eerder affikken.. had er een excursie naar van de Haagse Hogeschool uit.. ben niet geweest want ik heb een pleurishekel aan sneeuw en kou :D dan maar lekker spijbelen, achteraf moesten we ook nog een verslag maken gvd :whip:

franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe
Toen zat ik in China schat :D


ben je schat niet, dat zeg je maar tegen die sjinees!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement