|
Solar Factor - Urban Shakedown (The Bass Foundation Remix)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
het was tijd om nog eens een klassieker onder handen te nemen..
dit is niet zo melodisch als wat ik normaal produce, vandaar de andere alias. "The Bass Foundation" gebruik ik normaal voor acid en techno, maar omdat dat project al een tijd onder het stof ligt, heb ik besloten het er opnieuw van onder te halen.
dit is wel degelijk trance, maar iets harder en wat meer electro invloeden..
Solar Factor - Urban Shakedown (The Bass Foundation Remix)
enjoy :D |
|
|
| Nabistai |
Eerst weigerde ik mijn zalige ann savage set te onderbreken, maar twas het waard :toothless
Die TOR toch.
De melodie vind ik mooi uitgewerkt met goeie hi-hats erbij. Alleen mag voor mij de bass wel een beetje harder maarja das persoonlijke keuze zeker :) (Kzal hem is opzetten op de installatie me de bass verhoogd :D ) |
|
|
| Eagle` |
ik vond het niet zoveel harder dan de originele versie. Anyway geslaagde remix imo, go thor  |
|
|
| cyberia |
lekkere remake tor! |
|
|
| TOR |
heb gemerkt dat de bass inderdaad niet zo goed doorkomt
zal daar es voor moeten kijken..
bedankt in ieder geval voor de reacties :) |
|
|
| Zehra |
sngoeie remake TOR! zou ook niks anders van je verwachten ;) keep up the good work!  |
|
|
| Jasperovitsj |
*downt*
Ik ben eens benieuwd, want dit is nog steeds één van mijn favoriete M.I.K.E. platen! Verkrachting zal dus niet getolereerd worden...:whip: ;) :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Verkrachting zal dus niet getolereerd worden...:whip: ;) :p |
*runs* |
|
|
| Nagib |
| Proper, maar eerlijk gezegd niet zo goed als the real stuff ;) In Reason gemaakt? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Nagib
In Reason gemaakt? |
yep
ik weet dat het bijlange niet zo goed is als het origineel hoor.. ik was de midi ergens tegengekomen op het net en ben er gewoon wat mee beginnen te spelen.. had er destijds niet direct al mijn energie in gestoken.. |
|
|
|
|