return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני אוהב את הפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
מורן קבל:

|_
| |

סדר??
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מורן קבל:

|_
| |

סדר??


וואלה..
מעולה...
עכשיו רק שיחזור מהבית חולים והוא יראה איזה פינוק הכינו לו פה:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואלה..
מעולה...
עכשיו רק שיחזור מהבית חולים והוא יראה איזה פינוק הכינו לו פה:)


לא כל כך נעים להתערב...
אבל למקרה ששכחת מורן יותר גדול מזה
הכסא הזה מזה יהיה קטן לו
oDrori
נשר =
Melech :)
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואלה..
מעולה...
עכשיו רק שיחזור מהבית חולים והוא יראה איזה פינוק הכינו לו פה:)


פשששש אשכרה פינוק !

תודה אחים שלי :)

ורותם אחי אתה באמת מלך !
מתי נתפוס איתך כבר שיחה נורמלית
Scorchio
אלוהים
האם זה ייתכן?!?!?!?!?!

נננננננננננננננננששששששששששששששששששששררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
רררררררררררררררררררררררררררררררררררררר


:)
Hell_Copter
אולי זה שייך לנוסטלגיה...

אבל חוץ מנשר גם את
Soundwave
לא ראינו פה שנים...
אני ינסה לשלוח לו הודעה שיחזור :)
s0undw4v3
honey! i'm hoooome!

בהחלט עבר כמה זמן...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
honey! i'm hoooome!

בהחלט עבר כמה זמן...


ידעתי שאם אני יפעיל עליך קצת לחץ חברתי זה יעבוד :D
s0undw4v3
ואני חשבתי שלחץ חברתי כבר לא עובד עליי :crazy:

luckystrike
quote:
Originally posted by s0undw4v3
ואני חשבתי שלחץ חברתי כבר לא עובד עליי :crazy:


אח שלו ! איזה געגועים !
נועם נכון ?

מה המצב יא גבר ?
s0undw4v3
הכל טוב מורן :toothless

עתודאי (עלק) לתקשורת וקולנוע. אין קשר בגרוש לצבא ואני מתגייס רק עוד שנה אחרי הלימודים... לא יודע אם להתבאס מהשנתיים המיותרות האלה או אם זה בעצם סבבה שיש לי עוד זמן לפני הגיוס (יש יתרונות וחסרונות).
לפחות עשיתי כבר טירונות בקיץ...

זה בביה"ס תיכון שיש בו איזה חלק מסכן שבקושי אפשר לקרוא לו "מכללה" (זה בכרמיאל) ואני נוסע כל יום מהבית לשם וחזרה.

17 איש בכיתה... 17 אידיוטים מפגרים שלא הייתי נותן להם להחזיק מצלמה או לגעת בכל דבר שמחובר אליו חשמל :D

מתנחם בעובדה ששנה הבאה באים כמה חברים (קטנים בשנה) ששכנעתי אותם לבוא (מה עשיתיייייייייי?!?!?!?!?) למסלול המסכן הזה ואז לפחות יהיו כמה אנשים נורמליים.

[EDIT]
http://www.kiteretsu.jp/on/grow3/index.html
קבלו משחק ממכר חבלז
[/EDIT]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement