| s0undw4v3 |
הכל טוב מורן :toothless
עתודאי (עלק) לתקשורת וקולנוע. אין קשר בגרוש לצבא ואני מתגייס רק עוד שנה אחרי הלימודים... לא יודע אם להתבאס מהשנתיים המיותרות האלה או אם זה בעצם סבבה שיש לי עוד זמן לפני הגיוס (יש יתרונות וחסרונות).
לפחות עשיתי כבר טירונות בקיץ...
זה בביה"ס תיכון שיש בו איזה חלק מסכן שבקושי אפשר לקרוא לו "מכללה" (זה בכרמיאל) ואני נוסע כל יום מהבית לשם וחזרה.
17 איש בכיתה... 17 אידיוטים מפגרים שלא הייתי נותן להם להחזיק מצלמה או לגעת בכל דבר שמחובר אליו חשמל :D
מתנחם בעובדה ששנה הבאה באים כמה חברים (קטנים בשנה) ששכנעתי אותם לבוא (מה עשיתיייייייייי?!?!?!?!?) למסלול המסכן הזה ואז לפחות יהיו כמה אנשים נורמליים.
[EDIT]
http://www.kiteretsu.jp/on/grow3/index.html
קבלו משחק ממכר חבלז
[/EDIT] |
|
|