|
בומבמלה....
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב חבר'ס, אז הבומבמלה נפתחת מחר...
לפי מה שהבנתי רון בא..
ואני וקובי נהיה שם...
מי עוד מתכוון לבוא?! |
|
|
| YuVaL |
היו כרטיסים במכירה מוקדמת 100 שקל
עכשיו משו כמו 160 אני חושב או יותר... |
|
|
| Narcotic Mind |
אני יוצא עכשיו
ביי חבר'ה עד יום שבת :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| אני הייתי, חבל רק שאני בלי מחשב כבר שבועיים אחרת היה אפשר לתאם איזו פגישה... |
|
|
| Hell_Copter |
כמה שזה לא מתאים לראות שם אנשים כאלה...
אמרו לי היו מלא שמעונים שם...
באו בחמולות כאלה :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה מסכים איתך לגמרי רועי, הקהל השנה היה דיי מעפן לעומת שנים קודמות...יותר מידי ערסים ואנשים לא קשורים.
אבל חפיף עדיין נהנתי, היו כל כך הרבה בנות שוות, היחס של הכוסיות ללא כוסיות היה בערך 1 מכוערת על כל 5 שוות... :D
פגשתי מלא אנשים שלא ראיתי כבר שנים...ופגשתי גם הרבה בנות נחמדות
למישהו בא להעביר חוויות חוץ מזה? :D |
|
|
|
|