return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בומבמלה....
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב חבר'ס, אז הבומבמלה נפתחת מחר...

לפי מה שהבנתי רון בא..
ואני וקובי נהיה שם...

מי עוד מתכוון לבוא?!
KosmiK-G8
כמה עולה כניסה
YuVaL
היו כרטיסים במכירה מוקדמת 100 שקל
עכשיו משו כמו 160 אני חושב או יותר...
Narcotic Mind
אני יוצא עכשיו
ביי חבר'ה עד יום שבת :)
DJ-Kreing^^
אני הייתי, חבל רק שאני בלי מחשב כבר שבועיים אחרת היה אפשר לתאם איזו פגישה...
Hell_Copter
כמה שזה לא מתאים לראות שם אנשים כאלה...
אמרו לי היו מלא שמעונים שם...
באו בחמולות כאלה :)
DJ-Kreing^^
וואלה מסכים איתך לגמרי רועי, הקהל השנה היה דיי מעפן לעומת שנים קודמות...יותר מידי ערסים ואנשים לא קשורים.
אבל חפיף עדיין נהנתי, היו כל כך הרבה בנות שוות, היחס של הכוסיות ללא כוסיות היה בערך 1 מכוערת על כל 5 שוות... :D

פגשתי מלא אנשים שלא ראיתי כבר שנים...ופגשתי גם הרבה בנות נחמדות

למישהו בא להעביר חוויות חוץ מזה? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement