|
ארמין בדום ב- 25.4 ??
|
View this Thread in Original format
| Spitz |
רשום באתר שלו שהוא מגיע לתל אביב ב25 לאפריל וליד רשום
next productions
הלכתי לאתר של נקסט לא רשום שם כלום בינתיים
מישהו יודע על זה משהו :? |
|
|
| Hell_Copter |
ההנפצה אומרת שהוא באמת מגיע בתאריך הזה...
אבל לך תדע
היה כבר על זה ט'רד גם
כמו כן, אלא אם כן אתה מעל 23 אין לך מה לחפש שם... יהיה לך קשה מאוד להכנס |
|
|
| ronsh |
לפי מה שאני זוכר
וקשה לי להגיד לך איפה ומתי שמעתי על זה
אבל הוא אמור להיות בכלל באילת..
גם בהפקה של נקסט...
זה יוצא יום העצמאות נראה לי |
|
|
| markfeldman |
| עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה) |
מהפה שלך לה'!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
מהפה שלך לה'!! |
אני הייתי מצנן קצת את ההתלהבות המוקדמת
גם אם זה נכון זה עדיין ארוע של נקסט |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה) |
הלוואי
נמאס כבר מהדום המזדיין הזה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני הייתי מצנן קצת את ההתלהבות המוקדמת |
אילן יקירי, אז מה אם זה של נקסט ???
קטן עלינו לא ??? :tongue2 |
|
|
| ronsh |
אני לא מבין למה לא יכולה לקום חברת הפקה נוספת שתפיק מסיבה עם ארמין
גם לחוגרים...מה לא מגיע לנו להנות?? :whip: :whip: :conf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
אני לא מבין למה לא יכולה לקום חברת הפקה נוספת שתפיק מסיבה עם ארמין
גם לחוגרים...מה לא מגיע לנו להנות?? :whip: :whip: :conf: |
זה יהיה בעייתי אחי...
כמה כבר באמת יבואו בשבילו.?
30-40 במקרה הטוב..?
עכשיו על האלה שהם בטוחים אי אפשר לבנות מסיבה
כי השיקולים של חברה כזאת יהיו כלכליים נטו וחיילים עם כל הכאב שבדבר לא נחשבים לאנשים שיש להם יותר מדי כסף
ליין שכזה יצטרך לפעול אחת לשבוע
ומהמאפיינים הבולטים של ליין מצליח זה קהל קבוע שמגיע למסיבות
עכשיו תראה לי חייל שיכול 4 פעמים בחודש להוציא סכומים שיעזרו לליין הזה להביא די גיים ברמה וגם להרוויח כסף...
המציאות קשה...
ומארק...
קטן עליך...
אני מקווה שזה יהיה קטן גם עלי..שוב
מי יתן ובקרוב יהיה
ilan @ dome vol. 2
ותהיה תמונה עם ארמין...
(גיל אני סומך עליך) |
|
|
| Rising |
לא כ"כ חושב של מי ההפקה... חשוב איפה זה..
ת"א או אילת???????? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
לא כ"כ חושב של מי ההפקה... חשוב איפה זה..
ת"א או אילת???????? |
אין לי מידע אמין יותר נכון לעכשיו ממה שנכתב פה....
כנראה ת"א נכון לעכשיו |
|
|
|
|