return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ארמין בדום ב- 25.4 ??
View this Thread in Original format
Spitz
רשום באתר שלו שהוא מגיע לתל אביב ב25 לאפריל וליד רשום
next productions
הלכתי לאתר של נקסט לא רשום שם כלום בינתיים

מישהו יודע על זה משהו :?
Hell_Copter
ההנפצה אומרת שהוא באמת מגיע בתאריך הזה...
אבל לך תדע
היה כבר על זה ט'רד גם

כמו כן, אלא אם כן אתה מעל 23 אין לך מה לחפש שם... יהיה לך קשה מאוד להכנס
ronsh
לפי מה שאני זוכר
וקשה לי להגיד לך איפה ומתי שמעתי על זה

אבל הוא אמור להיות בכלל באילת..
גם בהפקה של נקסט...
זה יוצא יום העצמאות נראה לי
markfeldman
עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה)
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה)


מהפה שלך לה'!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
מהפה שלך לה'!!


אני הייתי מצנן קצת את ההתלהבות המוקדמת
גם אם זה נכון זה עדיין ארוע של נקסט
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
עקרונית עפ"י הבנתי עד כה, ארמין הולך לנגן בגן-אורנים (צמוד לגני התערוכה)



הלוואי
נמאס כבר מהדום המזדיין הזה
markfeldman
quote:
אני הייתי מצנן קצת את ההתלהבות המוקדמת


אילן יקירי, אז מה אם זה של נקסט ???

קטן עלינו לא ??? :tongue2
ronsh
אני לא מבין למה לא יכולה לקום חברת הפקה נוספת שתפיק מסיבה עם ארמין
גם לחוגרים...מה לא מגיע לנו להנות?? :whip: :whip: :conf:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
אני לא מבין למה לא יכולה לקום חברת הפקה נוספת שתפיק מסיבה עם ארמין
גם לחוגרים...מה לא מגיע לנו להנות?? :whip: :whip: :conf:


זה יהיה בעייתי אחי...
כמה כבר באמת יבואו בשבילו.?
30-40 במקרה הטוב..?
עכשיו על האלה שהם בטוחים אי אפשר לבנות מסיבה
כי השיקולים של חברה כזאת יהיו כלכליים נטו וחיילים עם כל הכאב שבדבר לא נחשבים לאנשים שיש להם יותר מדי כסף
ליין שכזה יצטרך לפעול אחת לשבוע
ומהמאפיינים הבולטים של ליין מצליח זה קהל קבוע שמגיע למסיבות

עכשיו תראה לי חייל שיכול 4 פעמים בחודש להוציא סכומים שיעזרו לליין הזה להביא די גיים ברמה וגם להרוויח כסף...

המציאות קשה...


ומארק...
קטן עליך...
אני מקווה שזה יהיה קטן גם עלי..שוב

מי יתן ובקרוב יהיה

ilan @ dome vol. 2

ותהיה תמונה עם ארמין...
(גיל אני סומך עליך)

Rising
לא כ"כ חושב של מי ההפקה... חשוב איפה זה..

ת"א או אילת????????
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
לא כ"כ חושב של מי ההפקה... חשוב איפה זה..

ת"א או אילת????????


אין לי מידע אמין יותר נכון לעכשיו ממה שנכתב פה....
כנראה ת"א נכון לעכשיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement