return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Impulzzzz!!!!
View this Thread in Original format
After8
Wie gaan er naar impulz???
ik heb er ing veel zin in STAMPUH:D

EN HEEL VEEL @@@@@@@@@
Optimus Trance
ikke niet:(
ik ga er heel erg veel spijt van krijgen, ik weet t
Net de kaartjes verkocht
doe lab4 en JP de groeten.:D enne..Yoji ook:D:D:D
Remy D
Ik ga.
Miss Proximus
Ik hoop dat ik er kan werken :)
After8
Werken ben je gek of zo?
ik ga erheen om te feestvieren
werken:(
raoel
Jazeker

Count me in
TranceFool
quote:
Originally posted by After8
Werken ben je gek of zo?
ik ga erheen om te feestvieren
werken:(

Nou jij weet dus nog niet dat Miss P werkt op grote feesten om drank te schenken, gratis entree, paar uurtjes werken en voor de rest kan ze gewoon feesten, ik wou dat ik zo'n baantje had :D:D
M_Peror
Ga niet :( .. net terug van vakantie -> geld op
Volgende keer beter
magrec
Deze nozem (nerd :D)gaat NIET....

kbaal er wel van maar ja je kunt niet alles hebben....is er een feest in de buurt zeg maar 20km maximaal.....kan ik er niet heen...
After8
En niemand verder :conf: :conf: :conf:

Dj Alpha
Ik zou eerst wel gaan, maar bij nader inzien toch maar niet... Beetje weinig geld enzo, happens.. :confused:
Gekhous
Captain Gek reporting to the bridge!!!!


wearing: rood t shirt met op rug: wine me, dine me, 69 me, en blauwe Nike-spring-en-huppel-broek, oh, en totaal vertrapte adidasjes :) hairdo = nog onbekend...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement