|
Impulzzzz!!!!
|
View this Thread in Original format
| After8 |
Wie gaan er naar impulz???
ik heb er ing veel zin in STAMPUH:D
EN HEEL VEEL @@@@@@@@@ |
|
|
| Optimus Trance |
ikke niet:(
ik ga er heel erg veel spijt van krijgen, ik weet t
Net de kaartjes verkocht
doe lab4 en JP de groeten.:D enne..Yoji ook:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik hoop dat ik er kan werken :) |
|
|
| After8 |
Werken ben je gek of zo?
ik ga erheen om te feestvieren
werken:( |
|
|
| raoel |
Jazeker
Count me in |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by After8
Werken ben je gek of zo?
ik ga erheen om te feestvieren
werken:( |
Nou jij weet dus nog niet dat Miss P werkt op grote feesten om drank te schenken, gratis entree, paar uurtjes werken en voor de rest kan ze gewoon feesten, ik wou dat ik zo'n baantje had :D:D |
|
|
| M_Peror |
Ga niet :( .. net terug van vakantie -> geld op
Volgende keer beter |
|
|
| magrec |
Deze nozem (nerd :D)gaat NIET....
kbaal er wel van maar ja je kunt niet alles hebben....is er een feest in de buurt zeg maar 20km maximaal.....kan ik er niet heen... |
|
|
| After8 |
| En niemand verder :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik zou eerst wel gaan, maar bij nader inzien toch maar niet... Beetje weinig geld enzo, happens.. :confused: |
|
|
| Gekhous |
Captain Gek reporting to the bridge!!!!
wearing: rood t shirt met op rug: wine me, dine me, 69 me, en blauwe Nike-spring-en-huppel-broek, oh, en totaal vertrapte adidasjes :) hairdo = nog onbekend... |
|
|
|
|