return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
נאחס של מזל ... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
מורן אחי תרגיש טוב:]
חבר שלי הולך לעשות קורס בבה"ד 10

קוראים לו
גל פז
הוא בצנחנים והוא ירד מחזור הוא יוצא קודם לקורס חובשים ואז מתחיל ת'טירונות וכל הסיפור

תיחס אליו יפה!!:]
Shahar
תרגיש טוב מורןןןן!!!!!
תעשה הרדמה כללית זה נראה לי משהו של 20 דקות ואתה בחוץ
בהצלחה !!!
KrazyDJs
בהצלחה בניתוח מורן..
תרגיש רק טוב..
taltul
נעים מאוד מורן..אני טלטול...:) אתה לא מכיר אותי אבל זה לא משנה כל כך ..העיקר הכוונה...
תרגיש טוב ובהצלחה בניתוח...

נ.ב.:
אני בחיים שלי עברתי 4 ניתוחים....
אחד מהם היה ניתוח של דלקת התוספתן (או המילים פשוטות אפנדיציטה) שהיתה לי..ואני כמעט התמוטטתי...כי התוספתן נקרע לי בפנים בעקבות הדלקת... בדרך כלל מי שיש לו את זה עושים ניתוח בהקדם האפשרי ואז שפוט מוצאים את התוספתן וזהו ואצלי הוא נקרע וכל המוגלה...קיצר לא מומלץ לבעלי לב חלש...כל המוגלה התפשטה לי בבטן - כל זה בגלל שלא הלכתי ישר להבדק אצל רופא חשבתי לעצמי שזה סתם כאבי בטן וזה יעבור לי...בסוף המצב יחמיר עד שאשפזו אותי דחוף במצב חמור מאוד...קיצר רופא בא ואמר לאחר הניתוח שאם לא היו עושים לי אותו באותו יום היתי מת ביום למחרת...היה לי מזל
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by taltul
נעים מאוד מורן..אני טלטול...:) אתה לא מכיר אותי אבל זה לא משנה כל כך ..העיקר הכוונה...
תרגיש טוב ובהצלחה בניתוח...

נ.ב.:
אני בחיים שלי עברתי 4 ניתוחים....
אחד מהם היה ניתוח של דלקת התוספתן (או המילים פשוטות אפנדיציטה) שהיתה לי..ואני כמעט התמוטטתי...כי התוספתן נקרע לי בפנים בעקבות הדלקת... בדרך כלל מי שיש לו את זה עושים ניתוח בהקדם האפשרי ואז שפוט מוצאים את התוספתן וזהו ואצלי הוא נקרע וכל המוגלה...קיצר לא מומלץ לבעלי לב חלש...כל המוגלה התפשטה לי בבטן - כל זה בגלל שלא הלכתי ישר להבדק אצל רופא חשבתי לעצמי שזה סתם כאבי בטן וזה יעבור לי...בסוף המצב יחמיר עד שאשפזו אותי דחוף במצב חמור מאוד...קיצר רופא בא ואמר לאחר הניתוח שאם לא היו עושים לי אותו באותו יום היתי מת ביום למחרת...היה לי מזל


השעה 7 וחצי בבוקר...
ואני קורא תפוסט הזה...
למה פירטת פרטי פרטים...??
בא לי להקיא....
Hell_Copter
וואלה שביזות על מורן
תרגיש טוב סבא רבא שכמוך
luckystrike
תודה לכולם פה אוהב אותכם חבר'ה !

בכל מקרה אני עדיין על קביים לפחות עד שבוע הבא ויש לי
מלא תפרים בכף רגל אבל לפחות אני לא בבית חולים למרות שהיה
שם באישפוז דיי צחוקים שמו אותי בחדר של צעירים והרצנו
בלאגנים לאחיות .

היה לי ניתוח בהרדמה חלקית דרך עמוד השדרה (2 זריקות שכואבות אחושרמוטה) וההרדמה לא הצליחה כי המרדים הדביל לא עשה אותה נכון
(עד עכשיו כל הגב כואב לי)
ואז עברו להרדמה מלאה - הניתוח לקח שעתיים וחצי !!
ובסוף הייתי מסטול כולי ממורפיום שנתנו לי שזה היה דווקא נחמד ודיברתי עם האחיות רוסית שאלונה לימדה אותי פעם :)

קיצר שבתי ודחו את הקורס מפקדים שהייתי אמור לפתוח בשבועיים
ועכשיו אני בר"מ 2 ועוד שבוע ויום מורידים לי את התפרים ואני יתלבט
אם לפתוח קורס מפקדים או לחגוג בגימלים ...

תודה לכולם על התגובות מת עליכם :)
Hell_Copter
כל הגימלים והסיפורים האלה...
ועדיין קשה להרים טלפון אה... :rolleyes:
Segev
חחח מה קרה הצבא מתחשב שדחו בשבלך את הקורס?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל הגימלים והסיפורים האלה...
ועדיין קשה להרים טלפון אה... :rolleyes:


חחחחחחחחחח
רק תלונות לא ייאמן

אתם מבינים אני יושב חצי נכה כל הרגל שלי תפרים ואתה לא מרים
טלפון לשאול מה שלומי ועוד מתלונן !!
נ ק נ י ק

luckystrike
quote:
Originally posted by Segev
חחח מה קרה הצבא מתחשב שדחו בשבלך את הקורס?


גם לי זה בא בהפתעה ... אבל נראה אם יהיו בעיות בהחלמה הם
אמרו שהם לא דוחים יותר והם ימצאו מפקד אחר ...

היום הייתי בבית חולים שוב לביקורת ... כל הזמן אני עם כדורים
נמאס לי כבר סעמק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחח
רק תלונות לא ייאמן

אתם מבינים אני יושב חצי נכה כל הרגל שלי תפרים ואתה לא מרים
טלפון לשאול מה שלומי ועוד מתלונן !!
נ ק נ י ק


איזה קוף כלב קוף... אולי תכנס לאיי סי קיו וזהו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement