| taltul |
נעים מאוד מורן..אני טלטול...:) אתה לא מכיר אותי אבל זה לא משנה כל כך ..העיקר הכוונה...
תרגיש טוב ובהצלחה בניתוח...
נ.ב.:
אני בחיים שלי עברתי 4 ניתוחים....
אחד מהם היה ניתוח של דלקת התוספתן (או המילים פשוטות אפנדיציטה) שהיתה לי..ואני כמעט התמוטטתי...כי התוספתן נקרע לי בפנים בעקבות הדלקת... בדרך כלל מי שיש לו את זה עושים ניתוח בהקדם האפשרי ואז שפוט מוצאים את התוספתן וזהו ואצלי הוא נקרע וכל המוגלה...קיצר לא מומלץ לבעלי לב חלש...כל המוגלה התפשטה לי בבטן - כל זה בגלל שלא הלכתי ישר להבדק אצל רופא חשבתי לעצמי שזה סתם כאבי בטן וזה יעבור לי...בסוף המצב יחמיר עד שאשפזו אותי דחוף במצב חמור מאוד...קיצר רופא בא ואמר לאחר הניתוח שאם לא היו עושים לי אותו באותו יום היתי מת ביום למחרת...היה לי מזל |
|
|