return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מסיבה בשבדיה (pg. 2)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
לכל הפזמניקים פה לא להתעצבן
אבל אני חייב לרשום את זה


עדדדדדדדדדדדדדדדד מתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

ברגע שזה יגמר אני יוכל לעבוד ועם הכסף לסוע לשם!!!


ברגע שזה יגמר בשבילך
יהיו לי שערות לבנות וכבר לא תהיה לי זקפה
:)
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ברגע שזה יגמר בשבילך
יהיו לי שערות לבנות וכבר לא תהיה לי זקפה
:)


אל תיהיה בטוח בזה:]
cluBBer
Time: 20:00 - 01:00. Entrance at 19.00

זה נראה לי כמו מסיבת גן ילדים


הגבלת גיל בארץ זה דבר טוב מצד אחד
כי אף בן 22 לא רוצה להיות במסיבת גן כמו שיהיה בשוודיה , עם ילדודס בני 16

:stongue:
markfeldman
קלאבר, יש עליך 22 ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
קלאבר, יש עליך 22 ?


מה הוא ממיר של יס שיהיה עליו 22??
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
קלאבר, יש עליך 22 ?


חופשי
יש עלי:stongue: :stongue: :stongue:
markfeldman
quote:
יש עלי


אז יאללה בוא נטוס לשבדיה !
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
אז יאללה בוא נטוס לשבדיה !


1
אני לא מעוניין להיות במסיבה עם ילדודס
2
יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by cluBBer
1
אני לא מעוניין להיות במסיבה עם ילדודס
2
יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן


נקודה טובה

מארק בוא נלך בקטן

עוד 3 שבועות
ארמין
אנחנו שם?
Hell_Copter
אני לא כל כך חושב שאילן התכוון שבאמת מישהו יסע לשם
אלא רק רצה להבהיר נקודה שבשבדיה זה לא קורה כמו פה
אז מה ההתרגשות?

חוץ מזה... שוודיות זה להיט ;)

markfeldman
quote:
יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן


אז יאללה !

תבדוק את הטרד שלי לגבי סופ"ש בהולנד...

ואילן, לשאלתך אני מקווה מאוד שאוכל להגיע, אני כבר אדבר איתך...
KosmiK-G8
עכשיו אני בבעיה
אני כנראה יהיה בבסיס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement