|
מסיבה בשבדיה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
לכל הפזמניקים פה לא להתעצבן
אבל אני חייב לרשום את זה
עדדדדדדדדדדדדדדדד מתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ברגע שזה יגמר אני יוכל לעבוד ועם הכסף לסוע לשם!!! |
ברגע שזה יגמר בשבילך
יהיו לי שערות לבנות וכבר לא תהיה לי זקפה
:) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ברגע שזה יגמר בשבילך
יהיו לי שערות לבנות וכבר לא תהיה לי זקפה
:) |
אל תיהיה בטוח בזה:] |
|
|
| cluBBer |
Time: 20:00 - 01:00. Entrance at 19.00
זה נראה לי כמו מסיבת גן ילדים
הגבלת גיל בארץ זה דבר טוב מצד אחד
כי אף בן 22 לא רוצה להיות במסיבת גן כמו שיהיה בשוודיה , עם ילדודס בני 16
:stongue: |
|
|
| markfeldman |
| קלאבר, יש עליך 22 ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קלאבר, יש עליך 22 ? |
מה הוא ממיר של יס שיהיה עליו 22?? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קלאבר, יש עליך 22 ? |
חופשי
יש עלי:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| markfeldman |
אז יאללה בוא נטוס לשבדיה ! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז יאללה בוא נטוס לשבדיה ! |
1
אני לא מעוניין להיות במסיבה עם ילדודס
2
יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by cluBBer
1
אני לא מעוניין להיות במסיבה עם ילדודס
2
יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן |
נקודה טובה
מארק בוא נלך בקטן
עוד 3 שבועות
ארמין
אנחנו שם? |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא כל כך חושב שאילן התכוון שבאמת מישהו יסע לשם
אלא רק רצה להבהיר נקודה שבשבדיה זה לא קורה כמו פה
אז מה ההתרגשות?
חוץ מזה... שוודיות זה להיט ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יש מסיבות יותר טובות לטוס בשבילן |
אז יאללה !
תבדוק את הטרד שלי לגבי סופ"ש בהולנד...
ואילן, לשאלתך אני מקווה מאוד שאוכל להגיע, אני כבר אדבר איתך... |
|
|
| KosmiK-G8 |
עכשיו אני בבעיה
אני כנראה יהיה בבסיס |
|
|
|
|