|
Don Tomaso at GK?
|
View this Thread in Original format
| Fokused |
Snart är det slutdansat på GK, till bra musik iallafall. Sen ska tydligen Don Tomaso (dj i öfrekretsar :rolleyes: ) ta över. Hoppas se så många som möjligt där imorgon (om ni inte är för trötta efter bus ikväll).
 |
|
|
| dj_hysterix |
| band of brorshaaaaaan e ju skönaaaaa :) |
|
|
| Proximus |
Ja för fan, jag vill se alla där nu!
Kvalitétsmusik rakt igenom, det kommer rocka som fan. Se till att glida dit nu och om ni kommer dit så är det bara att komma fram och be om en BoB mixskiva (jättegammal dock) och så får ni hoppas att jag kommit ihåg att ta med mig de.
Puss och kram på er, glid dit nu och ha kul
/omid |
|
|
| Can |
Omid min bror glöm inte skivorna! :whip:
ses ikväll gott folk! kommer rocka! :crazy: |
|
|
| zamson |
| skippar nog band of brothers, holden osv. känns som om man ska spara sig till Don Tomaso. |
|
|
| JayBee |
| jag borde ta mig dit men så jävla bakis :( får se om jag klarar. |
|
|
| Can |
ähhh va ere för bull! jag trodde du var en hårding ;) klart du ska komma!
| quote: | Originally posted by JayBee
jag borde ta mig dit men så jävla bakis :( får se om jag klarar. |
|
|
|
| Sorrow |
| Var tvungen att jobba, men det är säkerligen ett bra drag redan i skrivande stund. GRYM line up. :) |
|
|
| JayBee |
kom just hem. det var jätte mysigt :) grabbarna grus hadde spärrat ner huset rejält.
tyvär så tog det ganska lång tid för publiken att komma igång och jag misstänker till stor del att detta beror på att Trance Nation var dagen innan.
men det var riktigt bra drag. efter denna fest och kryssningen så har jag börjat gilla BoB mer och mer :D
|
|
|
|
|