|
helaas steeds meer party's op de zelfde dag!
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
ik heb een vraag; wat vinden jullie er van dat er tegenwoordig steeds vaker trance party's op de zelfde datum geprikt worden? voorbeeldje a.s. zaterdag;
- Awekenings
- Respect in Breda met o.a. tom Harding, Dazzle, Cor fijneman
- en ik kreeg net nog een email binnen over het volgende feest;
Wings of the Vehement World
The Grand Opening... Be a part of history
Zaterdag 25 augustus van 12.00 tot 24.00 uur
Woerden, Excercitieveld (loopafstand NS-station 200m)
Het terrein is verdeeld in drie gedeeltes. Een hoofdpodium en twee tenten.
Line-up:
G-Spot vs DJ José, Rank 1, Mark van Dale, Marco V, Erick E, Roog, Jean, DJ Andre, DJ Mike, DJ Dyce, DJ Martin Damen, Floor Control DJ Team, DJ Curse, DJ Julian M, DJ Dre-D, DJ Kamil, DJ Sandro, DJ Mr Arvid, en Dennis the Manice
Toegangsprijzen in de voorverkoop 25 gulden en bij de kassa op het veld 35 gulden
die feesten zijn ook elk allemaal over dag!
ikzelf zou echt super graag naar elk van die feesten gegaan zijn :D :) maar dat kan dus helaas niet, want je kunt zeggen, ja het is een ander soort styl dat ze op ieder van die party's draaien, maar toch vind ik het heel jammer en raar geregeld van die organisatie's, maar goed het is ook weer waar dat de dancescene ernorm groeit wanneer je kijkt naar het aantal mensen dat naar grote feesten gaat.
ook nog een ander voorbeeld is afgelopen 17 februari met Impulz en Trance Energy.
Wat vinden jullie ervan? :) |
|
|
| Optimus Trance |
| je vergeet nog een feest dat aanstaande zaterdag wordt gehouden, Thunderdome namelijk:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Boeit mij eigenlijk niet zo veel.....keuzes zijn er om gemaakt te worden, toch? Een feest is toch wat je er zelf van maakt, dus gezelligheid...begint bij jezelf :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik vind het eigenlijk wel goed. Meer feesten betekent dat meer mensen van hun favo muziek kunnen genieten.
Een nadeel is daarintegen weer dat iedereen tegenwoordig een feest kan organiseren met gevolg dat er een hoop mis kan gaan (onervarenheid enzo). De grotere organisaties zullen stand houden, maar de kleinere zullen met bosjes afvallen.
GReeTZ |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Een nadeel is daarintegen weer dat iedereen tegenwoordig een feest kan organiseren met gevolg dat er een hoop mis kan gaan (onervarenheid enzo). De grotere organisaties zullen stand houden, maar de kleinere zullen met bosjes afvallen |
Ben ik het dus helemaaaaaaal niet mee eens!
Een feestje organiseren doe je niet een twee drie, tenminste niet als je t goed wil doen. Een flyer, een paar DJ's en een lokatie is niet alles. En dan nog: zorg maar eens voor publiek. Flyeren heeft niet altijd evenveel zin, JUIST niet als er al andere feesten op diezelfde dag zijn.
Wij proberen altijd te kijken wat voor feesten er zijn op de datum die wij willen. Grote feesten doen ons niet veel , wij moeten juist opletten op de data van de organisaties bij ons in de buurt.
Ik denk ook niet dat per sé grotere organisaties stand zullen houden, maar de organisaties die kwaliteit leveren.
Vroeger keken ook de grote organisaties trouwens wel uit of ze elkaar niet in de weg liepen, maar de dance-markt is zo uitgegroeid dat organisaties elkaar beginnen te beconcurreren, en dus vinden ze het alleen maar leuk om te kijken of ze elkaars publiek weg kunnen trekken. |
|
|
| Asperge |
| T wordt idd steeds drukker met al die feestjes |
|
|
| jp |
| Jesus wat een mottenballengeur hangt er aan deze thread :wtf: |
|
|
| Teknikol |
| LOL strakke actie van Asperge:D :D :D :D :D :D :thepirate :thepirate |
|
|
| Chicane |
| Dacht al dat er een typo stond.. gulden ipv euro heh :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dacht al dat er een typo stond.. gulden ipv euro heh :D |
zo inderdaad, nu je het zegt! wat waren feesten toen nog goedkoop zeg! :eek:
anywayz; dit is wel een heel oude thread! kan me niet eens meer herinneren dat ik dit getypd heb! :p |
|
|
| moogwai |
Hehe idd.. 25 piek :eyes: Dat zijn tenminste prijzen!
Wel weer een leuke graaf actie :D |
|
|
| M_Peror |
Maar ondanks z'n baard wel weer / nog steeds* actueel!
14 aug: FFWD en Lovefields... :( had ze graag beide gedaan!
Het zal wel iets van alle tijden zijn dan...
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is |
|
|
|
|