|
חזרתי שוב :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
הוא מגלם שם הומו.. אלון אני מקווה שנזהרת לא להרים מהרצפה שום דבר לידו |
מגלם הומו? כולם שם מגלמים הומואים חחחח
הוא היחיד ששרד שם מההתחלה אני חושב
זה אייפוד
 |
|
|
| KosmiK-G8 |
כולכם פה עשירים אחד אחד אהה.?
סעמק המצב קשה
אחרי החג אני הולך לחפש בפחים לראות אם נשאר לחם שלא שרפו לפני פסח... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה אייפוד
|
קטלני יש בארץ?
כמה עולה? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה דוד יפה לך כל הקטע עם החו"ל והכל
מה שכן...
זאת ההודעה ששלחתי לאלון אתמול אחרי שהוא הראה לי את התמונה
code:
You have sent a message!
משהו משהו
אחרי שהוא זיין כל כך הרבה פעמים בנים בסידרה הוא נוגע בך
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה דוד יפה לך כל הקטע עם החו"ל והכל
מה שכן...
זאת ההודעה ששלחתי לאלון אתמול אחרי שהוא הראה לי את התמונה
code:
You have sent a message!
משהו משהו
אחרי שהוא זיין כל כך הרבה פעמים בנים בסידרה הוא נוגע בך
:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief |
רועי אתה מודע לזה שביצ'ר זאת - דמות - בתוכנית והוא לא אמיתי? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
רועי אתה מודע לזה שביצ'ר זאת - דמות - בתוכנית והוא לא אמיתי? :) |
וואלה אני מודע לזה
הוא גם שיחק באיזה סידרה שפעם הייתה בערוץ 6, משהו לפני 20 שנה ככה
עם שני מכוערים שמביאים דרך המחשב איזה אחת כוסית שעוזרת להם בדברים
לא זוכר בדיוק... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה אני מודע לזה
הוא גם שיחק באיזה סידרה שפעם הייתה בערוץ 6, משהו לפני 20 שנה ככה
עם שני מכוערים שמביאים דרך המחשב איזה אחת כוסית שעוזרת להם בדברים
לא זוכר בדיוק... |
כן קראו לזה אהבה מדעית נראה לי!
דווקא אחלה תוכנית... :D
אנשים ניסיתם פעם מצה עם טחינה? זה טעים לאללה..:) |
|
|
| DjChook |
iPod
זה אחד הנדירים !
יש שם אפילו סוליטר
זה ככ הצחיק אותי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
iPod
זה אחד הנדירים !
יש שם אפילו סוליטר
זה ככ הצחיק אותי |
מה מצחיק בזה..?
פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל
קורע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה מצחיק בזה..?
פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל
קורע |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחת מיציאות השבוע ללא ספק!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מה מצחיק בזה..?
פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל
קורע |
חחחחח ראסמי אחת היציאות חחחחחח
ויש סולטייר, וגם עוד כמה משחקים
:D
יש בארץ אבל זה יותר יקר מבארה"ב(מן הסתם) אז כדאי לקנות שם
:D |
|
|
| DjChook |
יצאת הומו
הורידו לנו את הגישות לסוליטר אז אין :( |
|
|
|
|