return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
חזרתי שוב :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
הוא מגלם שם הומו.. אלון אני מקווה שנזהרת לא להרים מהרצפה שום דבר לידו


מגלם הומו? כולם שם מגלמים הומואים חחחח
הוא היחיד ששרד שם מההתחלה אני חושב

זה אייפוד
KosmiK-G8
כולכם פה עשירים אחד אחד אהה.?
סעמק המצב קשה

אחרי החג אני הולך לחפש בפחים לראות אם נשאר לחם שלא שרפו לפני פסח...
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
זה אייפוד


קטלני יש בארץ?
כמה עולה?
Hell_Copter
וואלה דוד יפה לך כל הקטע עם החו"ל והכל

מה שכן...
זאת ההודעה ששלחתי לאלון אתמול אחרי שהוא הראה לי את התמונה

code:
You have sent a message! משהו משהו אחרי שהוא זיין כל כך הרבה פעמים בנים בסידרה הוא נוגע בך




:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה דוד יפה לך כל הקטע עם החו"ל והכל

מה שכן...
זאת ההודעה ששלחתי לאלון אתמול אחרי שהוא הראה לי את התמונה

code:
You have sent a message! משהו משהו אחרי שהוא זיין כל כך הרבה פעמים בנים בסידרה הוא נוגע בך




:disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief


רועי אתה מודע לזה שביצ'ר זאת - דמות - בתוכנית והוא לא אמיתי? :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
רועי אתה מודע לזה שביצ'ר זאת - דמות - בתוכנית והוא לא אמיתי? :)


וואלה אני מודע לזה

הוא גם שיחק באיזה סידרה שפעם הייתה בערוץ 6, משהו לפני 20 שנה ככה
עם שני מכוערים שמביאים דרך המחשב איזה אחת כוסית שעוזרת להם בדברים
לא זוכר בדיוק...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואלה אני מודע לזה

הוא גם שיחק באיזה סידרה שפעם הייתה בערוץ 6, משהו לפני 20 שנה ככה
עם שני מכוערים שמביאים דרך המחשב איזה אחת כוסית שעוזרת להם בדברים
לא זוכר בדיוק...


כן קראו לזה אהבה מדעית נראה לי!

דווקא אחלה תוכנית... :D



אנשים ניסיתם פעם מצה עם טחינה? זה טעים לאללה..:)
DjChook
iPod
זה אחד הנדירים !

יש שם אפילו סוליטר

זה ככ הצחיק אותי
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjChook
iPod
זה אחד הנדירים !

יש שם אפילו סוליטר

זה ככ הצחיק אותי


מה מצחיק בזה..?

פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל

קורע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה מצחיק בזה..?

פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל

קורע



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחת מיציאות השבוע ללא ספק!!

NyKoN
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מה מצחיק בזה..?

פחחח בטח גם איך השגעת לממרמ ישר נשפכת על הרצפה אהה.??
יש סוליטייר גם במחשהבים של צהל

קורע


חחחחח ראסמי אחת היציאות חחחחחח

ויש סולטייר, וגם עוד כמה משחקים
:D
יש בארץ אבל זה יותר יקר מבארה"ב(מן הסתם) אז כדאי לקנות שם
:D
DjChook
יצאת הומו
הורידו לנו את הגישות לסוליטר אז אין :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement