|
WTF!!! Alice Deejay komt op 12 september naar onze school (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
STRAND ROELS! :rolleyes: |
Strand ja.. helemaal op vakantie.. iedereen doet moeite om zon meidje uit der kleren te krijgen.. spreek je met ze af op het strand.. hebben ze geen bikini aan.. en dan dik rond de C he.. lol.. echt erg.. wel vaag ook.. |
|
|
| Dj Alpha |
Bij ons kwam 2 jaar terug de rabo top 40 langs met die enorme €¤½²€²³¤€¼²³¤¼²€¼¤² van een Jeroen Nieuwenhuizen. Wat een nerd is dat.
Ik was in dat programma iig coming out, die gozer stond te lullen van ""blablabla tot volgende week" en daar kwam ik met me schreeuwstem langs lopen: HOMO!!!! (je hoorde t vet goed op tv :rolleyes: )
Dat vond ie niet egt kewl maar de rest wel gheghe :D |
|
|
| moogwai |
| Haha.. lachen man :D.. kun je lekker met de bruggers mee gaan HEEEE HOOO-EN |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Bij ons kwam 2 jaar terug de rabo top 40 langs met die enorme €¤½²€²³¤€¼²³¤¼²€¼¤² van een Jeroen Nieuwenhuizen. Wat een nerd is dat.
Ik was in dat programma iig coming out, die gozer stond te lullen van ""blablabla tot volgende week" en daar kwam ik met me schreeuwstem langs lopen: HOMO!!!! (je hoorde t vet goed op tv :rolleyes: )
Dat vond ie niet egt kewl maar de rest wel gheghe :D |
Hahah master master!! |
|
|
| HiGH_NrG |
WvG: Join Arcus in Lelystad...we hebben tyfus veel fietsenrekken...elke dag is het iene miene mutte waar je je fiets kan plaatsen :D
En Alpha coole actie...als je er eerder mee was gekomen had ik dat ook wel gedaan ;)..want jah die bull was ook bij ons... :rolleyes: |
|
|
| Dj Alpha |
| ik heb t nog op video duz als je t een keer wilt terug zien :toothless gheghe |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
WvG: Join Arcus in Lelystad...we hebben tyfus veel fietsenrekken...elke dag is het iene miene mutte waar je je fiets kan plaatsen :D |
Nou eerlijk gezegd fiets ik liever 20 minuten dan 5 dagen :) |
|
|
| Boss |
ben net terug van me introductieweek in tilburg.. hadden ze bij 't afsluit feest ook LSD-J's :D lekker staan springen :)
wat wel erg aardig was: een of andere studentenvereniging had een avond mark van dale en een avond marco V :D staan... marco had best 'n leuk setje.. :) |
|
|
| MetzZ_!! |
| Ik heb deze week mijn introductieweek en wij mogen het doen met: DJ Erik-E en DJ Wipneus & Pim(?):rolleyes: |
|
|
| Boss |
hehe, goedkope universiteit zeg :D wipneus en pim zijn toch van die trieste 80's djs ?
waar ga je heen, btw? |
|
|
| rellivisit |
| **zucht** wat is de hogeschool toch relaxed. Mag zelf weten wanneer ik naar school ga, als het project maar af is. :toothless :toothless |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Boss
hehe, goedkope universiteit zeg :D wipneus en pim zijn toch van die trieste 80's djs ?
waar ga je heen, btw? |
Jah, ben weer terug... Wat een week! kWas met HogeSchoolHolland (Am'Dam) dus kamperen:eek: in Almere:rolleyes:. Wipneus en Pim zijn dus echt niet goedkoop! 10000 Piek! Maar ze zetten wel een show neer, met '80 muziek. Showtje van ong. 4 uur. Was wel lachen:D. Erik- E heb ik niet eens afgeluisterd... Hij bleef van 00.00 tot 04.00, maar ik ben lekker om 02.00 naar mun tentje gegaan... Vol met SPINNEN:( |
|
|
|
|