|
Master Digweed @Mondo Valborg!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| superleo44 |
| Digweed Digweed Digweed :D Inte missa nu! |
|
|
| Amnezia |
hm kanske dags för en patenterad steve lista:p :cool:
-vilka kommer-
Amnezia
Lonne
Versace
Steve
Jaybee
Superleo44
Gaby
Sorrow
reveal?
Montana
hm e ett gäng iaf:toocool: |
|
|
| montana |
| lägg till mig, det är ju digweed fy fan |
|
|
| JayBee |
| dragonfly kommer också |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hm kanske dags för en patenterad steve lista:p :cool:
-vilka kommer-
Amnezia
Lonne
Versace
Steve
Jaybee
Superleo44
Gaby
Sorrow
reveal?
Montana
hm e ett gäng iaf:toocool: |
Nope, jag kommer inte... |
|
|
| lonne |
| Whiterussian lär ju gå, det hoppas jag iaf. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by lonne
Whiterussian lär ju gå, det hoppas jag iaf. |
Jodå, jag pallar bara inte att skriva, skönt att någon annan gjorde det åt en, :cool:
See ya there, ;) |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad skulle det betyda? :p |
Pardon my french, men jag var upprörd över att missa en av mina favoritDJs..
Verkar dock bli Oakenfold på lördag om jag kan hooka biljett, men det är ändå ett nedköp :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så där då.... biljetterna äro nu inhandlade :gsmile:  |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by Virus
Pardon my french, men jag var upprörd över att missa en av mina favoritDJs..
Verkar dock bli Oakenfold på lördag om jag kan hooka biljett, men det är ändå ett nedköp :whip: |
vadå oakenfold? menar du inte digweed?
hursomhelst, dåligt att dom har höjt till 20!!:mad: |
|
|
| Amnezia |
alrite...har evt en biljett till digge till salu då det dykt upp en annan grej i vägen:nervous: :confused: ...om någon tänkt gå å inte inskaffat biljett än så får han/hon gärna höra av sig...=)
ciao:cool: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Amnezia
alrite...har evt en biljett till digge till salu då det dykt upp en annan grej i vägen:nervous: :confused: ...om någon tänkt gå å inte inskaffat biljett än så får han/hon gärna höra av sig...=)
ciao:cool: |
VA??? är du helt spritt språngande galen? nygren.. inte komma på digge.. omg I die :)
men seriöst jag hoppas det är något riktigt akut altså! |
|
|
|
|