|
Īn Qontrol
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
| Hi. I was wondering if anyone of you know of an internet radio station which is going to broadcast In Qontrol today? I can unfortunately not listen to ID&T here in Norway, and their internet stream is just 64 kbps. Does anyone know of a station that streams the event 128 kbps or better? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Locazor
Hi. I was wondering if anyone of you know of an internet radio station which is going to broadcast In Qontrol today? I can unfortunately not listen to ID&T here in Norway, and their internet stream is just 64 kbps. Does anyone know of a station that streams the event 128 kbps or better? |
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha: |
Je ben op dreef zo te zien, geniaal gewoon :D |
|
|
| DJSmiley |
ETS wont broadcast InQontrol, since ETS is mainly Trance.
InQontrol is hardstyle/hardtrance/early hardcore
Instead of ETS, ASL Radio will broadcast InQontrol
www.aslradio.com |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha: |
I don't know if you noticed, I'm from Norway, and therefore I don't understand if you reply in Dutch. |
|
|
| Jesse |
| it's better when that reply is left in Dutch :toothless |
|
|
| jp |
We like Kurt Nilson a lot here :D
 |
|
|
| NoisyNeil |
| Haha ofzo :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha: |
Whahahahahahahaha!
Remy, GENIAAL :) Je bent weer echt op dreef, welcome-back ;)
Moet toch de 'Remy-D fanclub' weer terug oprichten. Is een tijdje een beetje inactief geweest ;)
En JP: ook coole grap :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Moet toch de 'Remy-D fanclub' weer terug oprichten. Is een tijdje een beetje inactief geweest ;)
|
JUIST!!!!! Waarom maken we geen Remy geen ere-mod. Lijkt me best lachen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
JUIST!!!!! Waarom maken we geen Remy geen ere-mod. Lijkt me best lachen! |
Nou nou nou..... mod is teveel eer voor hem! :)
Ik zeg "Lid Remy-D fanclub" in je tekst onder je naam....... das ook al goed :) |
|
|
|
|