return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Īn Qontrol
View this Thread in Original format
Locazor
Hi. I was wondering if anyone of you know of an internet radio station which is going to broadcast In Qontrol today? I can unfortunately not listen to ID&T here in Norway, and their internet stream is just 64 kbps. Does anyone know of a station that streams the event 128 kbps or better?
Remy D
quote:
Originally posted by Locazor
Hi. I was wondering if anyone of you know of an internet radio station which is going to broadcast In Qontrol today? I can unfortunately not listen to ID&T here in Norway, and their internet stream is just 64 kbps. Does anyone know of a station that streams the event 128 kbps or better?

Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha:


Je ben op dreef zo te zien, geniaal gewoon :D
Blik
http://www.ets-global.org/index.asp has a stream
DJSmiley
ETS wont broadcast InQontrol, since ETS is mainly Trance.

InQontrol is hardstyle/hardtrance/early hardcore

Instead of ETS, ASL Radio will broadcast InQontrol

www.aslradio.com
Locazor
quote:
Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha:


I don't know if you noticed, I'm from Norway, and therefore I don't understand if you reply in Dutch.
Jesse
it's better when that reply is left in Dutch :toothless
jp
We like Kurt Nilson a lot here :D

NoisyNeil
Haha ofzo :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Als je kop in je eigen kont stopt en dan keihard begint te schreewen dan heb je in iedergeval de Early Rave zaal met goed ontvangst! :haha:


Whahahahahahahaha!

Remy, GENIAAL :) Je bent weer echt op dreef, welcome-back ;)

Moet toch de 'Remy-D fanclub' weer terug oprichten. Is een tijdje een beetje inactief geweest ;)


En JP: ook coole grap :D

basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe

Moet toch de 'Remy-D fanclub' weer terug oprichten. Is een tijdje een beetje inactief geweest ;)




JUIST!!!!! Waarom maken we geen Remy geen ere-mod. Lijkt me best lachen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
JUIST!!!!! Waarom maken we geen Remy geen ere-mod. Lijkt me best lachen!


Nou nou nou..... mod is teveel eer voor hem! :)

Ik zeg "Lid Remy-D fanclub" in je tekst onder je naam....... das ook al goed :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement